OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Drahý příteli..

Drahý příteli..Ranní zpráva jednomu z mých kamarádů ihned po návratu z klubu.

Novinka

Pohádky všedního života aneb Psí máma

Pohádky všedního života aneb Psí mámaDalší pohádka z mé dílničky. Opět neočekávejte děj, jen budu doufat, že někomu vykouzlí úsměv na tváři... tentokráte však jsem se neinspirovala konkrétní pohádkou a tento krátký text může jednoduše definovat jen právě její název - Psí máma, jak mě osobně nejednou babička nazvala.

Novinka

Kisses for Kate

Kisses for KateNevera sa stáva veľakrát podnetom k rozpadu vzťahu. Vedie k sklamaniu partnera vo svojej polovičke a často k strate dôvery. Bez nej vzťah predsa nefunguje. Ako sa však zachovať, pokračovať v živote, keď vám na tom druhom stále priveľmi záleží, no strach z opätovného sklamania vám zväzuje ruky?
A čo odpustenie? Nie je práve to kľúčom k lepšej budúcnosti?
Sklamať dokáže predsa každý, odpustiť len ten najsilnejší...

Novinka

Oběti

ObětiKariéra vs. láska, opakující se dilema, které mění naše životy k nepoznání. Všichni jsme oběťmi našich rozhodnutí, ať už vyslovíme jakákoliv.

Novinka

Chci, abys byla mou?

Chci, abys byla mou?Zamyšlení nad krásnou slečnou, žárlivostí a opravdovou láskou.

Novinka

Jen tiché rozloučení...

Pomyslné loučení s (ne)milovanou osobou. Nic smyšleného. Jen momentální obsah celé mé mysli. Celé mé duše. (pozn.: Není tu žádná sekce lyrické prózy, tudíž zařazeno do povídek.)

Novinka

Člověk o člověku

Člověk o člověkuO nás, našem světě... nejedná se o jednodílnou povídku, nýbrž o úvahu, pro kterou zde není sekce. Kdo jsme, čím se od sebe doopravdy lišíme a kde jsou naše hranice?

Novinka

Kdo je posedlý

Kdo je posedlýThriller se skrytými prvky hororu. Lékař, jeho pacient a profesionalita, která je jen maskou...

Novinka

Střípky asociace - Uherská rapsodie č. 2

Střípky asociace - Uherská rapsodie č. 2Už jste někdy přemýšleli, jaké dojmy ve Vás vzbudila hudba? Nebo obraz? Socha či jiná skulptura? Přemýšleli jste, co vše by mohlo stát za takovým zhmotněním ducha, jako je umění? Věřte, nevěřte, jednou jsem si tak sedl a snažil jsem se přemýšlet a pustit fantazii z vodítka. No, nyní si můžete přečíst tuto prvotinu. Nemytá a špinavá, jak jen může být. Nebude to veselé, ale to ani nemělo být námětem. Budu rád za jakýkoli postřeh či dojem, který ve Vás tato krátká věc zanechala. Můžete se nad stejným dílem zamyslet taktéž.

Novinka

Jen jdi

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jen jdiNic není tak jednoduché, jak se zdá. Pokud však něco jednoduchého nastane, jednoho to překvapí, a tak se k tomu musí v krajní nouzi vrátit a vzpomenout si, proč to vlastně všechno muselo skončit a je lepší nechat to být. LL

Novinka

Jen poslouchej, co les vypráví

Jen poslouchej, co les vyprávíKrátká povídka o elfovi, který až do spatření jedné jediné dívky trpěl předsudky.

 

Máma 2

„Jinej“ již navždy. Tohle je pro tebe, mami...

Novinka

Naděje z popela

Naděje z popelaChtěla mu jen poděkovat za záchranu života, a místo toho mu darovala to nejcennější - naději. Utrpení by mělo skončit s posledním výstřelem. Ale trápení napáchané druhou světovou válkou pokračuje v přeživších dál...
Spoluautorská povídka s emam

Novinka

Nightmare in New York

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nightmare in New YorkS kamarádkou a jmenovkyní, která se čirou náhodou jmenuje PetraSalvatore, vám přinášíme tuhle trochu krvavější krátkou jednorázovku. New York v noci, kde se potlouká plno zločinců, feťáků a vrahů. Dívka se vrací pozdě v noci z práce a musí jít pěšky. Na sobě cítí něčí pohled a má pocit, že ji někdo sleduje. Opravdu je New York v noci tak nebezpečný? Víc se dočtete v naší povídce. Příjemné čtení přejí PetraCullen a PetraSalvatore. :)

Novinka

Ještě že tě, lásko, mám

Ještě že tě, lásko, mámZamyšlení. Jeden kluk pro jednu dívku něco znamená, a to se skoro neznají. Je to o tom, co k němu cítí a jak na ni působí. Přála by si, aby to tak již zůstalo. Tuhle povídku bych chtěla věnovat jednomu úžasnému klukovi. :) Hezké čtení přeje PetraCullen.

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!