OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Samotář

SamotářČlověk je tvor společenský. -Aristoteles

Novinka

Requiem pro mámu

Stařenka Stefani vzpomíná na své mládí a chybu, která se jí stala osudnou... Kéž by se to nikdy nestalo! Tohle se nemělo stát!

Novinka

Kamarádky

KamarádkyRudé rtíky, troška alkoholu, pár rozteklých řasenek, jedno zlomené srdíčko a ty nejlepší kamarádky na světě...
Užijte si to!
Kaisa

Novinka

Město v plamenech

Město v plamenechJak to asi může dopadnout, když se jen na pouhou chvíli o něčem zasníte...

Novinka

Brána do pekel

Brána do pekelJe to pár měsíců, co jsem napsala tuhle krátkou povídku, a dnes jsem se rozhodla, že se o ni s vámi podělím. Dva kamarádi se vydávají do katedrály sv. Patrika s ne příliš čistými úmysly. Snad se bude líbit :)

Novinka

Budeš se bránit, miláčku?

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Budeš se bránit, miláčku?„Všechno to začalo velkou láskou, také to ale vše skončilo velkou nenávistí, alespoň z mé strany. Teď se musím přemáhat, abych ti znovu nepodlehla a odešla po svých bez jediného šrámu na duši." Jak ale všichni víme, poslední sbohem většinou nebývá poslední. Trochu tvrdší romantický horor. Pro čtenáře alespoň 15+!

Novinka

Setkání na kolotoči

Setkání na kolotočiLáska a nenávist mají k sobě velmi blízko. Občas ta hráz je téměř nerozpoznatelná.

Nevím, jestli můj výlet o samotě do centra dění poutě byl dobrý nápad. Protože jsem nečekala, že tam potkám jeho...

Příjemné čtení po velmi dlouhé době přeje zuzinecckaa.

Novinka

Once upon a life

Once upon a lifeV živote každej ženy raz príde deň, kedy bude tou najšťastnejšou na svete. Nič neprekoná pocit lásky, šťastia, pýchy a žiadostivosti. Rose očakávala, že jej deň bude najdokonalejší zo všetkých, veď má muža, ktorý ju miluje a ktorého miluje ona. Nič im nebráni v šťastí... alebo?

 

Icebergs: How I met her

Icebergs: How I met herBonusová povídka k Icebergs

Přátelství mohou vznikat snadno. Stačí narazit na tu správnou duši.

Novinka

Obchod se životem

Obchod se životem Anet žije na ulici. Někteří si myslí, že bezdomovci jen zbytečně zabírají místo, a rozhodnou se, že místo ní by mohl žít někdo jiný...

Novinka

Najkrajšie Vianoce

Najkrajšie VianoceVianoce.
Cez Vianoce by mal človek cítiť pokoj a lásku. Byť so svojimi blízkymi. Ale Vianoce sú ako každý iný deň. Cez Vianoce problémy záhadne nezmiznú.
Moje najkrajšie Vianoce. Keď som pochopila, že láska je večná a nádej nekonečná.

Novinka

Domov mademoiselle Blanchet

Domov mademoiselle BlanchetVydal se splnit povinnost, ale jeho cesta vedla jinudy, než zamýšlel. Vánoční dobový kousek...

Novinka

Jeho Olga, její Václav

Jeho Olga, její Václav„Člověk má dělat to, nač má sílu." Olga Havlová Můj pohled na zajímavou ženu, která byla všeobecně oblíbenou první dámou, ač se jí původně stát nechtěla.

 

Fantasy Vianoce: Fénix - Prianie a dar alebo Všetko sa začalo a končí na Vianoce!

Fantasy Vianoce: Fénix -  Prianie a dar alebo Všetko sa začalo a končí na Vianoce!Súťažná poviedka na tému Fantasy Vianoce

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Fantasy Vianoce: Santa Loki

Fantasy Vianoce: Santa LokiSúťažná poviedka na tému Fantasy Vianoce

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!