OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Minulost nezměníš

Minulost nezměníšK POVÍDCE STVOŘENÍ Z HVĚZD Jak tedy vlastně vypadá Chevenova minulost? Proč ho válka tolik poznamenala a jak přišel ke svým jizvám?

Novinka

Jeho Olga, její Václav 2

Jeho Olga, její Václav 2Střípky ze života dvou vlastně úplně obyčejných lidí.
Povídka nemá být urážkou kohokoliv. Některé scény jsou autentické, některé mnou smyšlené.

Novinka

Summer

SummerNikdy nebyla doopravdy šťastná. Nikdy ho skutečně nemilovala. On by jí věnoval celý svět. Ona jemu svůj poslední den.

Novinka

Hodný holky

Hodný holkyKouřili jste někdy? Kouřili jste někdy na záchodech? A kouřili jste někdy na dívčích záchodech s klukem? Hodný holky to obvykle nedělají... ale ona není hodná holka.

Novinka

Veci sa menia. A ľudia ešte viac...

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Veci sa menia. A ľudia ešte viac...Vraví sa, že keď človek vysloví, čo ho trápi, uľaví sa mu. Tak prosím, jedna tichá spoveď z môjho života. Alebo ako to dopadne, keď stratíte osobu, ktorá bola pre vás tou najdôležitejšou. A najhoršie je, že ani netušíte prečo.
A ty, osoba, ak by si sa k tomuto článku náhodou dostal, ver mi, že mi chýbaš. A potrebujem ťa...

Pozn.: Chcela by som vás poprosiť o prepáčenie pravopisných či gramatických chýb v strednej časti. Takisto obsahuje aj zopár vulgarizmov. Nechala som ju absolútne bez korekcie, aby som zachovala autenticitu. Ďakujem!

Novinka

Shadowmaker

Shadowmaker

Šedá - za dny bez dívčiny lásky,
rudá - za mučení hnědovlasé krásky,
modrá - za oblaka prohnilé vesnice,
černá - za to, čeho se bojíte nejvíce...

Novinka

Sollemne Sanguinis

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Sollemne SanguinisRituál života a smrti, bolest spojená s radostí, odporná i fascinující podívaná. Krátký, nesmyslný příběh krve, další z mnoha nepochopitelných zvráceností…

Novinka

Správny smer

Správny smerOn je zamilovaný do ženy, ktorá ho nechce. Bez nádeje a odrazu aj bez domova.
Ona má v sebe istý optimizmus, napriek tomu, koľkokrát sa jej život obrátil chrbtom. Ale je sama.
Niekedy však všetko dopadne inak, než si plánujete. Kyticu kvetov pre svoju milovanú hodíte do koša a miesto v posteli pre otca vášho dieťaťa ostáva prázdne.

O živote, zo života. O tom, ako stačí okamih, aby sa všetko mohlo zmeniť.
Príjemné čítanie. Lili

Dokončeno

Solitude - Barcelonská noc - časť 2.

Solitude - Barcelonská noc - časť 2.Barcelona a jej klenoty.

Novinka

Solitude - Barcelonská noc - časť 1.

Solitude - Barcelonská noc - časť 1.Láska je veľmi zvláštna vec a ešte zvláštnejšia je vtedy, keď vystrieda plejádu bolestivých zážitkov. Simone na to prišla za veľmi bolestivých podmienok. Ušla z USA spolu so svojim slávnym priateľom a frontmanom kapely Daiwish v jednej osobe.
Je zničená, ale má dosť síl, aby sa opäť postavila na nohy? Vráti sa k nej jej predchádzajúci silný duch alebo ju bolestivé zážitky z USA zložia?
Barcelona, turné, jej odveká kožená bunda a chuť zabudnúť. To je teraz Simone Mayor?

Novinka

Žárlíš?

Žárlíš?Žárlivost je hnusná vlastnost. Ale když ji potkáš, měl bys s ní bojovat.

Novinka

Východ slunce

Východ slunceJednoaktovka o štěstí ze všednosti...

Novinka

Baletka s houslemi

Baletka s houslemiMalá baletka žije uvězněná ve skleněné kouli, v podivném světě dokonalosti. Život na takovém místě se jí nelíbí. Dostane se ven? A jestli ano, bude se jí nový svět líbit?

Novinka

Requiescat in pace

Requiescat in pacePrý existovala... říká se to, avšak nikdo tomu nevěří. Nikdo si ji nepamatuje. Nikdo ji nezná. Kdo je ona? Nic. Nemá jméno. Neexistuje. Říkejte jí Nicota, říkejte jí Prázdnota, nebo jí nijak neříkejte. Jí na tom přece nezáleží, neb ona není, ne?

Novinka

Obětavost

ObětavostClaire by pro svou mladší sestru udělala cokoliv. Naprosto cokoliv... Povídka o sesterském poutu a obětavosti.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!