OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Nádherný obraz

Nádherný obrazV místním muzeu se uskutečnila výstava obrazů Mariana Lockého. Nejlepšího umělce dvacátého století. Jeho obrazy se i pod cenou pohybují okolo šesti milionů. Právě se dívám na jeho nejvzácnější dílo - Potřeba nepřirozenosti. Taková cennost a tak mizerné zabezpečení. Možná se na něj dojdu podívat ještě jednou. Po zavíračce. Takový kousek by se mi hodil do mojí sbírky. Jsem přece Alena Wasillovská neboli WA, nejlepší zloděj umění naší doby. A tohle je opravdu nádherný obraz.

Novinka

Nad sklenkou červeného

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Nad sklenkou červenéhoPovídka o mém oblíbeném interpretovi. Berte to s rezervou. :) Jen trochu šílených představ, když večer nemůžu spát. I když spíš myslím na svého přítele, kterého miluji nejvíc na světě. Ale občas si prostě holka, která sotva vylezla z pubertálního období, musí zašílet a představovat si aspoň chvilku někoho, koho má ráda a je to hvězda.
A tak vzniklo tohle.
Kvůli erotické scéně omezuji povídku na 18+.
A.

Novinka

Nádej umiera posledná

Nádej umiera poslednáTáto poviedka je o nádhernej ľudskej bytosti, dievčati, ktoré našlo silu odpustiť. Je to jej výpoveď o živote, ktorý nebol taký dokonalý, ako sa mohlo zdať... Nádej umiera posledná a rukou osudu sa zrazu môže všetko zmeniť. Prajem príjemné čítanie. RV

Novinka

Slibuji...

Slibuji...Láska... Nekonečná láska. Když ji ztratíte, nechcete žít dál. Lze znovu najít svou lásku, když už nedoufáte? A kolik podob může láska mít?
Tato povídka může, ale i nemusí být volnějším pokračováním povídky: Nedopitá sklenka vína.

Novinka

Svatební deník

Svatební deníkDostala jsem úkol: Napsat a zrežírovat scénku na svatbu. No a jelikož nebyl čas na nacvičení, pojala jsem to jako scénické čtení. :)
Scénka měla poměrně úspěch a já nevidím důvod, proč se nepodělit i s Vámi. Budu vděčná za každý názor a komentář. :)

Nyní vás tedy zvu k počtení o nevěstě a jejím svatebním dnu z pohledu její matky. Komedie (nebo možná spíš tragikomedie?) ze života (a to jako vážně, některé jsem vzala přímo ze zkušeností, co mi vyprávěli známí.) :D

Novinka

Hon za vzpomínkami

Hon za vzpomínkamiObyčejný den učitelky ze školky naruší záhadná dívka.

Novinka

Tajemný hrad

Tajemný hradNovinařina může být občas nebezpečná práce. Zvlášť, když se někdo začne hrabat ve špatných věcech, které by raději měly zůstat pohřbené. Hrdince této povídky se stane osudná návštěva hradu. Možná dokonce v dobrém slova smyslu...?

Novinka

Snídaně do postele

Snídaně do posteleVšichni máme rádi spánek. A jídlo. Nejlepší je tedy samozřejmě jíst v posteli - zvlášť, když má váš přítel na srdci tu důležitou žádost, která se tak trochu týká pyžama.
Trocha cukru ještě nikoho nezabila, ne? ;)

Novinka

The fault in our stars

The fault in our stars18.-19. storočie - Eileen je budúca kráľovná, zamilovaná do remeselníka, rodičia a ani kráľovstvo však jej milovaného neschvaľujú, ako to dopadne?

Novinka

Duhová skleněnka

Duhová skleněnkaKrátký příběh o naději v podobě kouzelné obyčejné věci...

Snad se bude líbit, Carol1122 :)

Novinka

Skryté nebezpečí

Skryté nebezpečíCo se stalo, už není možné odestát. Vše, co můžete udělat, je zvednout hlavu a čelit následkům.

Novinka

Ōrātiō

ŌrātiōToto není tak úplně jen povídka, je to takové... poselství, nebo snad myšlenka, ale je to vyjádřeno příběhem. A každý z Vás si z toho může vzít to, co potřebuje. Zabavit se a zabít čas, či uvažovat o myšlence, která tomu dala vzniknout... nejspíše to neřekne dvěma lidem to samé poselství, avšak... něco mě nutí to zveřejnit. Přeji tedy příjemné počtení a doufám, že alespoň některým z vás tento velmi krátký příběh něco dá...

Novinka

Navždy a najviac

Navždy a najviacPretože milovať niekoho navždy a najviac na svete je to, z čoho by mal byť človek živý. Niekedy však taká láska môže aj zabíjať...

Novinka

Citátový blok

Citátový blokJednou za čas vezmu do ruky svůj kroužkový blok...

Novinka

Crazy for you

Crazy for youKate proste nedokáže prestať zízať na toho dokonalého chlapa, čo do ich kaviarne chodí každý deň, objednáva si alžírsku kávu a číta. Proste to nedokáže!

Jednoduchá, romantická poviedka, ktorej koniec všetci poznajú hneď na začiatku. :)

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!