OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

The smile on his bloody lips

Nedoporučujeme číst do 18 let.

The smile on his bloody lipsDalší Úsměv na rtech krvavých. Snad ještě horší než ten předchozí, nejspíše proto, že k němu nepatří smrt. Tato povídka má společnou postavu s prvním z Úsměvů, nacházíme se v minulosti, kde přesto bych ji však nebrala jako další část. Možná volné pokračování.

Novinka

Opustil si mě

Opustil si mě Povídka o nevyjasněném rozchodu. Rozchody nebývají zrovna jednoduché a už ne vůbec, když po rozchodu milují oba a už nemohou být spolu. I po rozchodu se není jeden ochotný vzdát a argumentuje tomu druhému. I když se vše vyřešilo, přesto tuhle povídku tady nechám...

Novinka

Strach z temnoty

Příběh o mladém klukovi, Marcusovi, který chce žít pouze normální život bez svého brutálního otce.

Novinka

Podivná nemoc

Povídka o špatně nastaveném žebříčku priorit, pomstě i odpuštění.

Novinka

The smile on her bloody lips

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The smile on her bloody lipsPrvní záchvěv tvorby, která bude mít k nevinnosti daleko. První z povídek o pomstě, strachu, krvi a potu. Tak snad alespoň někoho zaujme, ten Úsměv na rtech krvavých.

Novinka

Cukrová vata

Cukrová vataDávej si pozor na to, co si přeješ a komu to přeješ. Protože přání se občas plní. Jen ne tak, jak bys čekala...
Je tu totiž cukrová vata.

Ronnie

Novinka

Žbreleč

Nedoporučujeme číst do 15 let.

S Fásou u jezera. Přeju příjemné počtení... :-)

Novinka

Because you were my dream

Because you were my dreamUPOZORNĚNÍ: Shonen- ai (muž x muž)
Kentaro a Yashiro jsou jako dvě strany jedné mince. Jeden je drzý, nerozumný, zbrklý a výbušný, druhý rozvážný, klidný avšak velice obávaný. Kentaro vede jeden z pouličních gangů, pouliční bitky mezi členy těchto skupin jsou naprosto běžnou záležitostí. V jedné z nich však malý Yashiro bude zraněný a ochranitelskému Kentarovi dojde trpělivost.

Novinka

Celebrations and the other perversions

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Celebrations and the other perversionsYaoi?

Pokud máte chuť na jednodílnou povídku s námětem homosexuálního páru, jste tu dobře. Tak o čem to je? Kamarád pozve kamaráda na akci - známe to - a on se tam objeví objev a je zápletka jako hrom. Takže užijte si povídku.

Novinka

Aj ja som len človek

Aj ja som len človekObyčajný, zraniteľný človek, ktorý má svoje city. A niektorým sa jednoducho neviem ubrániť, aj keď ma to trápi. Alebo aj v skratke o tom, že nie každá láska musí byť v živote naplnená a tá naplnená nemusí byť vždy šťastná...

Novinka

Ráno

RánoKrátká povídka o jednom ránu mladého páru...

Novinka

M***vý párno

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Inspirováno mým rodným městem Ústím nad Labem, z Mírového náměstí.

Novinka

Lilian a já

Lilian a já Bonus k povídce Jamie a já
Lilian vždycky tvrdila, že Jamie je její slunce, ze kterého jí bolí koutky a které dokáže vyhnat mraky i z těch nejhorších dní...
Jeden večer. Jedna nedobrovolná účast. Zpoždění, vodka a tanec. Taky jste chtěli vědět, jak to vypadá v hlavě našeho slunce?

Novinka

de Dèbileque

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Pravdivý deník. Akorát škoda, že tu nejsou vidět druhy písma, barvy apod. Docela jsem si s tím vyhrál :)

Novinka

„Jinej“

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tuto povídku jsem skutečně přidal na svůj facebookový profil, kde si ji následně přečetli všichni moji spolužáci. Později jsem ji dokonce spolu s Lajničkou a Mámou četl před třídou, pomohla mi začlenit se...

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!