OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Životno-fyzikálne zákony

Životno-fyzikálne zákonyEnergia nevzniká ani nezaniká. Mení len svoj tvar, veľkosť a formu.

S bolesťou je to rovnako.

Novinka

Na perutích holubů

Na perutích holubůZpívám ptákům a zvlášť holubům, stával v údolí mém starý dům... (Z. Svěrák, J. Uhlíř / J. Schelinger)

Novinka

Insanity - Deadly dreams 1/2

Insanity - Deadly dreams 1/2Catherine sa pravidelne budí na desivé sny, v ktorých pripravila o život niekoľko ľudí. Teraz to však nabralo úplne iný smer. Má pocit, že jej v tom niekto pomáha. Alebo ona pomáha niekomu inému?

Novinka

V láske a vojne...

V láske a vojne...Raz sa snažil Osud dať lekciu Láske a... odniesli si to dvaja úbohí chlapci. Vážne, v koľkých svetoch jeden pre druhého zomrú, než to všetko skončí?

Poviedka je jemný pre-slash!

Novinka

Nesuď mě příliš příkře

Nesuď mě příliš příkřeCo kdyby Vám někdo násilím vnutil tajemný dar? Jak byste s ním a se s vým životem naložili? A hlavně, jak byste vybrali toho, komu ono tajemství předáte? Charlota už je prakticky mrtvá, už skoro ani nedoufá, když vtom zaslechne hlas malého dítěte...

Novinka

O šťastnom Sizyfovi

O šťastnom Sizyfovi Stretla som raz Sizyfa... ktorý bol šťastný?

Novinka

Iskričky

Izba, skriňa, spomienky a vyťahaný sveter.

Novinka

Dopis mému únosci

Dopis mému únosci

Stockholmský syndrom, psychologická reakce, kde se zajatec začíná silně identifikovat se svým únoscem, jakož i s jeho názory a požadavky. 
(volně převzato z Britannica.com)

Užijte si to. :)
Kaisa

Novinka

Bolestná hlubina

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Bolestná hlubina Jednorázová intimní zpověď o tom, kam člověka dokáže přivést provaz a bolest. Hezké počtení.

Novinka

Už nikdy víc

Už nikdy vícNěkdy se člověk nemůže a nechce poučit ze svých chyb.

Novinka

Není lev jako lev

Není lev jako levUž jste někdy byli svědky hádky devatenáctiletého českého krále a jeho o čtyři roky starší manželky? Vybrat jméno následníka není snadný úkol. Čí návrh nakonec zvítězí?
Náš malý a poněkud netradiční příspěvek k 700. výročí narození Otce vlasti.

Novinka

Naslouchač (Nasterea de venin)

Naslouchač (Nasterea de venin)Holky, nevím, kolik z těch, kdo četly Nastěnku, tady ještě je. Nicméně pro zajímavost se dávám jednu z dosud nezveřejněných kapitol. Nasťa tu běžela před dlouhou dobou a nevím, co všechno si pamatujete, ale snad jste na Ilan a pětadvacítku úplně nezapomněly. Děkuji všem, kdo četly a komentovaly a všemožně podporovaly, protože za pár dní tuhle svoji malou "mršku" budu držet v rukách v pevné vazbě. Ještě jednou díky!!! Doufám, že těm, které do mě investovaly, se bude kniha líbit a nebudou mě chtít zavraždit:)))

Novinka

Jen dnešní noc

Jeden muž, jedna žena, světlo svic a... co všechno ještě?

Novinka

Anděl

AndělNěkdy stačí náhodně zaslechnout kousek věty a celý život se může změnit. Je za tím snad něco víc, než náhoda?

Novinka

S tebou nebo bez tebe

Nedoporučujeme číst do 15 let.

S tebou nebo bez tebeLásku nelze popsat. Nejenže ji nelze vystihnout něčím tak jednoduchým, jako jsou slova, ale také je pro každého jiná. Vždycky je ale krásná.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!