OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Čekat a přečkat

Čekat a přečkatCo se vám může stát, když si jednou lehkovážně zkrátíte cestu domů přes temné ulice velkoměsta?

 

Vrah vlastní krve

Vrah vlastní krveSnad skoro každá matka miluje své dítě nadevšechno na světě. Co když se ale najde jedna, která se rozhodla svou rodinu opustit? Zvládne se mladý otec chopit velké zodpovědnosti a postarat o své dítě sám?

 

Mortifera

MortiferaJamie bol vždy závyslákom na anime a podobných veciach. Po rokoch sa jeho záujem stal takmer fanatizmom. Pri každej novej skici, ktorú sa mu podarilo nakresliť, si želal, aby to všetko bola pravda. Ale čo sa stane, ak Jamie zistí, že je to naozaj skutočnosť? Bude to také, aké si to vždy predstavoval? Ako sa skončí stretnutie s jeho vysnívanou Mortiferou?

 

Tohle je o nás

Tohle je o násMinulost nás ovlivňuje po celý život. Jak se s tou svou dokáže vyrovnat mladá dívka, která se snaží postavit na vlastní nohy? Pocítí pochopení od osoby jí nejbližší?

 

Nidky neříkej nikdy

Nidky neříkej nikdyKrátký příběh, který jsme měli psát na hodině čj. Téma drogy. Budu ráda za jakékoliv komentáře, abych věděla co mám vylepšit atd.
Příjemné čtení Amicale

 

Loutka

LoutkaToto je moje druhá povídka tady na OurStories, a zase musím upozornit slabší povahy aby to nečetly a jestli ano tak na své vlastní nebezpečí, ale musím se přiznat, že toto není až tak drastické a možná to někoho pobaví ale jinak je to příběh o tom, jak se opilý muž dokáže chovat ke své těhotné manželce.

 

Prekliatie denníka

Prekliatie denníka Toto je môj prvý pokus o poviedku a tak som ju sem dala iba na skúšku, či sa vám môj spôsob písania páči. Prosím všetkých ktorí budú túto poviedku čítať nech ju o komentujú aby som vedela, čo mám zmeniť. Je to poviedka viac - menej o denníku, ktorý môže za to, čo sa našej hlavnej hrdinke stane a neminie ju ani keby chcela.

 

Citáty - AgataEritra

Citáty - AgataEritraTak, drazí povídkoví nadšenci, jistě jste zaznamenali soutěž o nej povídku na téma citátu dle vlastního výběru a tak tu máme vítezku. Přejeme příjemné čtení!

„Vždycky se nám zdá lepší to, co nemůžeme dostat, než to, co už máme. V tom spočívá romantika a idiotství lidského života.“ - Erich Maria Remarque


Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Tell me would you kill to save your life?

Tell me would you kill to save your life?Povedzte mi, či by ste zabili, aby ste ochránili svoj život, svoj druh? Zabili by ste, aby ste ostali v utajení, aby sa nikto nedozvedel o vašej existencii? PS: Venované všetkým Echelákom. :)

 

Šílený učitel němčiny

Šílený učitel němčinyKatka už jde do sedmé třídy a musí si zvolit volitelný předmět. Ve škole byla velmi chytrá žákyně a vynikala v cizích jazycích, ale měla jednu nevýhodu, byla hluchá. Do školy si pravidelně brala naslouchátko, které ji v některých hodinách šumělo. Téměř každý měsíc ho musela, buď dát opravit, nebo koupit nové. Po krátkém rozhodování, si vybrala němčinu. První hodinu měli suplování, až druhou konečně narazila na toho šíleného učitele. V naslouchátku slyšela spoustu hrozných věcí, co ostatní neslyšeli.

 

Vražedný Valentýn

Vražedný ValentýnPříběh psaný na Valentýna. Je to tady moje první povídka, a musím upozornit, že ten kdo nemá rád špatné konce by si raději měl najít jinou povídku. Jinak ten kdo se do toho pustí, toho čeká drastický příběh o rozchodu dvou mladých lidí...

 

Šílená upírka

Šílená upírkaCo se stane, když se zblázní upír a začnou ho pronásledovat tváře jeho obětí? Najde si pomoc, ale je to správné řešení? Vždyť cena za pomoc je vysoká...

 

Moatas vs. Nopalt

Moatas vs. NopaltMoatas je jedno z nejhorších stvoření, které pomocí vzpomínek nutí lidi k sebevraždám. Do lidského života vnáší negativní emoce.
Nopalt je přesný opak, pomocí vzpomínek se snaží uchránit lidi před Moatasem. Přináší lidem radost a chuť k životu.
Co se stane, když se o vás začnou zajímat oba dva tihle tvorové? Jste zrazeni životem a je pro vás nejlepší možností zemřít. Poddáte se své tužbě a tím zabijete Nopalt nebo budete bojovat a věřit, že se vše obrátí k lepšímu?
Jen si musíte dávat pozor, aby vaše rozhodnutí nepříšlo až příliš pozdě.

 

Sladké sny

Sladké snyLáska je pro dva. Ale co se stane, když jedna polovička není skutečná?

 

Pomsta nevinné

Pomsta nevinnéJe to těžký život, když vás odsoudí za něco, co vůbec nejste. A když vám ten, kvůli komu vás odsoudili, nabídne šanci pomstít se, co uděláte? Příjmete ji a tím prokážete svoji vinu? Nebo zemřete bez viny, v podstatě zbytečně?
Já každopádně volím pomstu!

« Předchozí  1 ... 47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!