OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Merry Christmas - Najkrajšie Vianoce

Merry Christmas - Najkrajšie VianoceVÍTĚZ SOUTĚŽE
Autorkou povídky je PrincessCaroline.
Téma: Vánoční romance.
Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

What was the first time...

What was the first time...Zdravím:)
Tak toto je můj první příběh tady na Our Stories:) Je to už trošku starší příběh a řekla bych, že je i smutný. No uvidíte, když si jej přečtete:).
Kristen Bee

 

Merry Christmas - Andělský duch Vánoc

Merry Christmas - Andělský duch VánocAutorkou povídky je SafiraDarkfire.
Téma: Vánoční pohádka
Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Merry Christmas - Jak najít lásku k Vánocům...

Merry Christmas - Jak najít lásku k Vánocům...Autorkou povídky je AgataEritra.
Téma: Vánoční romance
Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Akí sme?

Akí sme?Táto jednorázovka ma napadla pri počúvaní piesne Wish you were here od skupiny Pink Floyd.
Nie je to celkom úvaha, skôr len také vety poskladané v celok a veľa, veľa otázok, na ktoré nepoznám odpoveď. No aj napriek tomu dúfam, že sa vám bude páčiť. =) Venované môjmu dvojčaťu, bobíkovi. =)

 

Vánoční láska

Vánoční láskaJe to příběh o dvou chudých dětech a Vánocích, musíme si uvědomit jaké bylo oslavování Vánoc v době, kdy chleba stál půl korunu a rohlík deset haléřů. Předem děkuji za všechny komentáře.

 

Vzpomeň si na mě, prosím...

Vzpomeň si na mě, prosím...Tento příběh vypráví skutečnou událost. Pouze jména jsou změněná a někde je možná trochu upravený popis, ale charakteristika postav je naprosto totožná s reálem.
Vypovídá to o Vánocích a babičce, kterou máte moc rádi, ale ona trpí Alzheimerovou chorobou, kvůli které si nic nepamatuje, proto Vám ani jednou za večer neřekne vaším jménem a vy z celého srdce toužíte pouze po tom, aby si vzpomněla, i když víte, že je nemožné...

 

Smutná láska

Smutná láskaJednorázovka, v ktorej láska nekončí dobre. Nesii.

 

30 Seconds to Mars - Hurricane

 

Dítě č. 5

Dítě č. 5Klauni. Pouťoví šašci? Baviči dětí? To vše, možná víc...

 

Reálná přeměna

Reálná přeměnaPovídka o dívce, která četla Stmívání, a přesto se nechce stát upírem. Jenže člověk míní a upíři mění... Předem díky za komentáře.

 

Sweet dreams and beautiful nightmare

Sweet dreams and beautiful nightmareAhojky, takže jsem po dlouhé době napsala zase jednu jednodílovku. Omlouvám se těm, kteří očekávájí cant break a broken heart. Slibuju, že o víkendu přibude nový díl.

 

S láskou vzpomínám...

S láskou vzpomínám...Matka je největší oporou své dcery.

Jenže co když už tu není? Co nám zbyde? Jen vzpomínat...

 

My Skin

Ahoj, přináším další své jednoduché, poloprázdné věty, slova. Básně nepíšu na ty nemám hlavu. Na motiv od "Natalie Merchant - My Skin "

 

Dokonalí rodičia

Dokonalí rodičiaJe to moja jedna z prvých jednorázoviek. Hádam sa bude aspoň trochu ľúbiť. Tara

« Předchozí  1 ... 50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!