OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Potomci Bolesti

Potomci BolestiMůj pokus o napsání čehosi, co vzdáááleně připomíná pohádku (psáno z pohledu Závisti)... Kdysi býval a snad ještě je jeden takový hrad. Byl obrovský, temný a děsivý. Žilo na něm šest sourozenců – dvě sestry a čtyři bratři. Jmenovali se Chlad, Nenávist, Strach, Závist, Zlost a Žal. Byli to synové a dcery Bolesti. Měli neobyčejnou moc vzbuzovat v lidech ty emoce, jež se po nich jmenovaly. Často vycházeli ven a využívali své moci na obyčejné smrtelníky. Živili se totiž jejich bolestí. Bývaly to temné doby. Ve světě vládlo zlo, lidé byli krutí a slovo láska snad nikdo neznal. Ale to se mělo brzy změnit…

 

Pomsta lúzrov

Pomsta lúzrovSara bola vždy lúzerkou. Vždy ju šikanovali len preto, že bola iná. Bola ako my. Počúvala metal, chodila v čiernom a svoje steely milovala. Jedného dňa ju znásilnili. Vracala sa domov, ale nedošla tam. Chcela zomrieť, ale niekto jej smrť nedoprial. Stala sa niečím, čo by nemalo existovať. A keď príde na to, čo je, nadíde čas na pomstu... Venované Darkness. :)

 

Kvůli sušence

Kvůli sušenceMnozí z nás ví, jaké to je, když ztratíte někoho, koho máte moc rádi. Víme však, jaké to je, když je to naše chyba? Když poslední, co jsme tomuto člověku řekli bylo "nenávidím tě"?

 

I´m broken

I´m broken Po mnohých rokoch plných sklamania a bolesti konečne našiel lásku, avšak v úplne inej podobe, v akej očakával. Because love is forever... :) Venovanie: Karinke, pretože je taká úžasná kamarátka, dvojčaťu a Darkness za úžasnú podporu a SafireDarkfire za skvelú poviedku. :)

 

Spravedlnost

SpravedlnostPříběh dívky, která se po deseti letech vrátila na místo, které se ji stalo pekelnou vzpomínkou...
Vzpomene si, kdo ji tenkrát tak moc ublížil?
Ps: Příběh mé nejlepší kamarádky, která mi dala svolení tohle sepsat. Pomohlo to, jak jí, tak mě...

 

Vodopády strachu

Vodopády strachuNemohu se již dočkat na velké prázdniny, odlétám s rodiči do Peru, aby moje mamka mohla dopsat svoji knihu. Cestou tam mě ale potkávají hrozné věci a já zažívám nejhorší chvíle svého života.

 

I taková může být realita

I taková může být realitaZdravím, další moje "jednorázovka" je tady. Původně to byl sloh do školy, který jsem zveřejnila na svém blogu a pak jsem ho nakonec odevzdala :). Bohužel se zase asi nedočkáte veselého konce - většina mých povídek končí smutně - asi mám smutné období :).
Budu ráda za váš názor. :)

 

Já vlkodlak

Já vlkodlakJmenuji se Bree a jsem vlkodlak. Nikdy mi tenhle život nevadil, ale nikdy jsem o něj ani nežádala. Zvykla jsem si, je to můj život a já ho chci žít naplno. Docela se mi to dařilo, dokud se nevrátila má sestra Natalí a ti, co ji sledovali. Vše se tím změnilo, teď jsou naše životy v ohrožení...

 

Polibek draka

Polibek drakaVždycky byla trochu jiná... Kvůli své prostořekosti a přirozené vzpurnosti byla vyloučena z Krásnohůlek. V Bradavicích ji Moudrý klobouk zařadil do Zmijozelu. Svou kolej si nevybrala, ale i přesto musí šlapat její brázdu. Opovrhuje svými spolužáky a nejvíc Dracem Malfoyem. Mezi její kamarády patří nepřátelé z Nebelvíru... Aileen.
Jenže je všechno skutečně tak špatné?
Co dokáže jeden polibek a pár krátkých slov... 15+
(Pár věcí nesedí. Vlastně někomu nemusí sedět jednorázovka celkově. Ale s tím já nic neudělám. Tisíc lidí, tisíc chutí. ;) )
PS: Děj by mohl zapadnout tak na začátek šestky.
PS2: Upozornění: Konec nechutně sladký! :D

 

Entky sa vrátili!

Entky sa vrátili!Príbeh je o Entoch (tzv: pastieroch stromov), ktorí už dlhé roky hľadajú Entky, ktoré kedysi dávno zmizli.
Jedného dňa príde do ich lesa pár Entiek, ktoré im natrvalo zmenia život.
Je to moja prvá jednorázovka, takže na mňa berte ohľad. :)

 

Merry Christmas - Vianočný zázrak

Merry Christmas - Vianočný zázrakAutorkou povídky je bobik.
Téma: Vánoční pohádka
Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Pomsta není vždy sladká

Povídka ze světa HP. Co by se stalo, kdyby měla Lily Evansová ještě jednu, mladší sestru a ta by byla také čarodějka? Povídka o tom, co udělala Lilyina mladší sestra Meredith po tom, co Lily umřela. Prosím moc o komentáře, klidně negativní.

 

Merry Christmas - Zlobivé děti nedostávají dárky

Merry Christmas - Zlobivé děti nedostávají dárkyAutorkou povídky je Kassiel.
Téma: Vánoční příběh podle skutečnosti.
Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Merry Christmas - Jednorázovka

Merry Christmas - JednorázovkaAutorkou povídky je Lily.
Téma: Vánoční pohádka
Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

 

Merry Christmas - Nejkrásnější Vánoce

Merry Christmas - Nejkrásnější VánoceAutorkou povídky je Ywyk.
Téma: Vánoční romance
Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

« Předchozí  1 ... 49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!