OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Žádný happy end

Žádný happy endAhojda, mám tady pro vás svou první jednorázovku. Předem varuji, že je smutná. Příjemné počteníčko. :)

 

Přítel? Ne, zrádce!

Přítel? Ne, zrádce! No, napsala jsem takovou jednorázovku. V celku smutnou. Snad se bude líbit...

 

To mezi

To meziTak tady přináším mou první jednorázovku. Já vím, že je nic moc. Ale opravdu tento příběh se odehrál ve včerejších nočních hodinách a já se potřebovala vypsat. Moje máma pomáhala při porodu hříběte...

 

Kapky vína

Kapky vína Tahle jednorázovka vypráví o Johnatanovi, muži, jehož otec vlastní obrovské vinařství. Johnatan mu navrhuje prodej vinařství, ale otec se rodinného dědictví nechce vzdát. Když pak jednoho dne příjde John domů, zjistí, že jeho otec je mrtvý. Kam povedou jeho další kroky? Celkově je to snad o ničem a já nejsem dobrá pisatelka, tak buďte prosím shovívaví.

 

Smrtící živly - Všechno a nic

Smrtící živly - Všechno a nicDéšť, tajemná pustina,
déšť, jemně tě napíná,
déšť, zvuk všeho a všech,
slyšet je i v tenkých zdech.

Déšť, diamanty ve vlasech,
déšť, stále stejný po čase,
déšť, co můžeš chtít víc?
Když se oddáš, všechno a nic.

 

Běžný den na Popoluščině shrnutí

Běžný den na Popoluščině shrnutíTak je tu moje slíbená jednorázovečka pro Naší modlu Popoles!

Ukážu Vám přesný příběh, co všechno se tomu předcházelo, aby Popo napsala 35. kapitolku Proroctví.

Vaše Azeret, Rosalie 7 a Alrobell

 

Tango

TangoJen takové odreagování... Tanec. Pro někoho je to život, pro jiné koníček, ale hlavně... Je to Vášeň.

 

Mad Lady

Mad LadyPříběh o duševně nemocné dívce. Myslím, že dalšího komentáře netřeba. Akorát možná, že to opravdu nepsal můj desetiletý brácha, což by se po přečtení mohlo zdát. Zamyslete se nad tím... Kritika potěší...

 

Russian roulette

Russian rouletteRuská ruleta... Hra o život. Dokáže jí Isis vyhrát nebo ne?

 

Beznaděj...

Beznaděj...Další moje jednorázovka - zase tak trochu depkařská...

 

Never again

Never againMoja prvá poviedka. Vlastne je to výlev mojho srdca. Takže by som poprosila o menší koment od vás. ĎAKUJEM patrí kamoške, o ktorej to celé je a tiež aj DarkPassion.

 

Když padá hvězda...

Když padá hvězda...Je to jen takový krátký smyšlený příběh... potřebovala jsem napsat něco odlehčenějšího...

 

Teprve až když něco ztratíme, zjistíme, jakou to pro nás mělo cenu

Teprve až když něco ztratíme, zjistíme, jakou to pro nás mělo cenuDalší taková moje povídka... Varování: nečekejte happyend

 

O princezně Mydlince

O princezně MydlinceNa začátku školního roku jsme měli za úkol do slohu vymyslet pohádku. Přemýšlela jsem a napsala tady tohle. Ve zkratce. Princezna Mydlinka ráda pere a vše kolem toho. Jejího otce krále to začne štvát a tak uspořádá konkurz. Kdo zabije draka ze sousedství dostane princeznu a celé království. Doufá, že pak Mydlinka přestane pořád prát. Jestli se to povede si přečtěte.
P.S. Pohádka je psána ve spolupráci s mým otcem.

 

Smysl života

Můj úkol do občanské výchovy. Je už pár měsíců starý, ale přesto doufám, že se bude líbit...

« Předchozí  1 ... 56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!