OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Tears of an Angel

Tears of an Angel Ahoj, přináším další své jednoduché, poloprázdné věty, slova. Básně nepíšu na ty nemám hlavu. Na motiv od "Raydan -> Tears Of An Angel"

 

The Call

The CallDalší jednoduché, poloprázdné věty, slova. Básně nepíšu na ty nemám hlavu. Na motiv Od Reginy Spektor - The Call.

 

Příběh o dívce beze jména

Moje první a poslední jednorázovka. Je o dívce, která ztratila osobu, na které jí nejvíce záleželo... Doporučuji si k tomu pustit písničku Vzal mi tě stín. Wendushka

 

Dar zimní noci

Dar zimní nociNevěděla jsem si rady s názvem celý dva měsíce a nakonec jsem dala tento. Příběh vypráví o jedné zimní noci, kdy se ve vesnici objeví dva zvláštní tvorové. Povídka trochu melancholická, kterou jsem psala ještě o zimních prázdninách, i přesto doufám, že se bude líbit.

 

A pak jsi přišel ty

A pak jsi přišel tyPrvní jednorázovka pro tento web. Je trochu odlišná od ostatních co jsem zatím četla, tak doufám, že s vám bude líbit. Uvítám kritiku.

 

Belle Morte

Belle MorteTéma týdne na blog.cz je smrt, takže jsem si tuhle malou jendorázovku prostě nemohla odpustit. Doufám, že se bude líbit.

 

Best friends? No. Love forever…

Best friends? No. Love forever…Tento příběh je o nejlepších kamarádech. Z přátelství se ale vyklube láska. Obsah je nevhodný lidem do 15 let...

 

Kamarádka navždy

Kamarádka navždyPovídka o dvou nejlepších kamarádkách je smutná. Snad vám to nebude vadit a bude se vám alespoň trochu líbit.

 

Deník

DeníkTohle je moje první povídka. Je o dívce, která kvůli svému příteli začne brát drogy. Snad se vám bude líbit.

 

Obrazy

ObrazyVolné pokračování "Doriana".
Jsou to spíše takové lehce šílené snové výjevy, ale snad se i tak bude povídka líbit... :)

 

Mousie Flayton

Mousie FlaytonAhoj =). Chtěla bych se zeptat, jestli by se tu našel někdo, kdo by věnoval pět minut mé jednodílné povídce a do komentů mi napsal svůj názor. Je to něco jako přídavek do knížky, kterou píši pro svého brášku, a moc by mě zajímal názor druhých. Jedná se o povídku o Mousie Flayton, která v mé knížce zapříčiní hlavní dějový zvrat. texy. =)

 

Dorian

DorianPříběh byl napsaný jako slohovka do školy. V té době jsem zrovna dočítala Obraz Doriana Graye od Oscara Wildea, jehož hlavní povstava mě naprosto učarovala...(Posedlost stále trvá. :))
A jak si pana Graye představuji já?

 

Jde za svým snem

Jde za svým snemAmber, sedmnáctiletá dívka utekla z domu. Matka jí bila a ponižovala. Nemohla už to dále snést. Přestože má pár dolarů v kapse má i překrásný hlas. Jejím snem vždy bylo stát se zpěvačkou, ale nebyla k tomu příležitost. Jakto dopadne s hrdinkou, která je uplně sama ve velkoměstě? Jakto dopadne s dívkou, která miluje zpěv?

 

Ztracena v dokonalosti

Ztracena v dokonalostiPředělaná školní charakteristika, buďtě shovívaví :D

 

Apríl, nebo zlý sen?

Apríl, nebo zlý sen?Ahojda, mám tady pro vás zase jednu jednorázovku. Napsala jsem ji asi ve dvanácti. Byla to povinná slohovka do školy a já vám ji tady uveřejním. Doufám, že se bude líbit. PS: Kurzívou je jen část, kterou jsem domyslela teď, protože původní povídka byla dost krátká. :)

« Předchozí  1 ... 55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!