OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Láska z bazénu

Láska z bazénuTato povídka je o pravé lásce. Měla jsem takovou múzu, když jsem byla v bazénu, tak doufám že se vám to bude líbit. Je to trošku přesládlé, tak mě omluvte ;)
Děkuji Galrin. :)

 

Human dreams and vampires reality 1/ 3

Human dreams and vampires reality 1/ 3Human dreams and Vampires reality. Třídílná jednorázovka, která vypráví příběh dvou spisovatelek. Merenwen a TeAmo se objeví ve světech, které měly za pouhou fantazii. Proč se jim to stalo? Kde je Merenwen? Kde je TeAmo? Jak to vše dopadne? To si budete muset přečíst.

 

Nevěsta

Nevěsta"Každý dělá chyby. Ať už v životě, nebo v gramatice, nebo kdekoliv jinde. Ale nikdo nikdy neudělal takovou chybu jako já..."

 

Ježíš a upír

Ježíš a upírKrátký příběh o setkání Ježíše a upíra. Tuto kratičkou povídku by asi neměli číst věřící. Ježíš zde není vybarven zrovna lichotivě.

 

Vlčí bratři

Vlčí bratřiNěkteré pohádky neztrácí kouzlo ani za stovky let. Především pak ty o přátelství. Jacob se má stát vlkodlakem, ale neví o tom. Jeho přeměna přijde zrovna v tu nejnevhodnější chvíli. Přinese mu hromadu starostí, ale také nového bratra.
Tahle jednorázovka měla původně patřit do FF na Twilight, ale spíš asi zapadá sem. Tak jí berte s nadhledem. Někteří možná poznají mou inspiraci od Disneyho. Příjemné početení.

 

Neodbytný osud

Neodbytný osudEmmett a Rosalie dospěli a už dávno se rozešli. Osud však jejich cesty svede dohromady ještě jednou. Využijí tuhle šanci?
Volné pokračování tří povídek (Prvotřídní láska, Láska ze střední 1. a 2.část), uveřejněných na Stmivani.eu. Měly by však patřit spíš sem, protože Rose a Emmett jsou v nich lidmi.

 

I Find You and Never Forsake You I

I Find You and Never Forsake You IEmma a Richard jsou obyčejní lidé. Emma žije v Bostonu a právě dostudovala střední školu. Richard je frontman známé kapely The Swarley. Ji znají jen její nejbližší přátelé a rodina. Jeho zná půlka Spojených států. Jak to dopadne, když se ti dva setkají? To se dočtete v mojí povídce... P.S. Je to sice moje první jednorázovka a povídka vůbec, ale nešetřete mě. :D Budu ráda za každý komentář, i kritiku.

 

Gives You Hell

Gives You HellAko veľmi môžte nenávidieť svojho triedneho učiteľa? V našom prípade veľmi. Poviedka má názov podľa piesne Gives you hell - The All-American Rejects.

 

Snažší než život

Snažší než životPo dlouhé pauze se vracím s jednorázovkou. Doufám, že se Vám bude líbit.

 

Okouzlující vrah

Elizabeth se na večírku seznámí s Patrikem. Ten jí na tolik okouzlí, že na něj musí pořád myslet. Další den s ním má rande. On jí pozve k sobě domů a ona s radostí přijme. Ale to ještě neví, co jí tam čeká.

 

Rooftops

RooftopsTragická úvaha dievčaťa so zlomeným srdcom tesne pred smrťou.

 

Moře - můj nejlepší kamarád

Moře - můj nejlepší kamarádAhoj, takhle to dopadá, když fantazii povolím uzdu. Jelikož mám takové "makové" období, všechno co napíšu je pochmurné, ať už báseň nebo povídka.

 

Votes heart

Votes heartCo vznikne, když jediným východiskem pro mír, je sebeobětování? Vznikne láska dvou bytostí, která bude naplněna. Arnë a Sebastian jsou bytosti, jejichž rasy proti sobě bojují léta. Dopadne jejich láska šťastně? Velké, přímo obrovské poděkování patří TeAmo a ona ví, proč.

 

Příběh lásky

Příběh láskyJe to má první povídka tady. Inspirovala jsem se jedním příběhem z YouTube. Nemůžu si vzpomenout, jak se jmenoval, ale doufám, že se bude líbit Vaše anulkacullen

 

Minulost, současnost nebo budoucnost?

Minulost, současnost nebo budoucnost?Toto není obyčejná jednorázovka, je to spíš pochod mých myšlenek. Prostě úvaha o světě, lidech, dobru a zlu, a hlavně o minulosti, současnosti a o budoucnosti.

« Předchozí  1 ... 54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!