OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Posledné slová pred smrťou?

Posledné slová pred smrťou?Aké posledné slová pred smrťou by ste povedali krvilačnému upírovi? - Túto jednorázovku by som chcela venovať PrincessCaroline, pretože ma tak nejak inšpirovala k napísaniu tejto poviedky a tiež by som ju chcela venovať každému, kto kedy prečítal niečo, čo som napísala =). Ďakujem.

 

Happy halloween... Mystic Falls!

Happy halloween... Mystic Falls!WARNING: Tuto parodii čtete pouze na vlastní nebezpeční - společnost *Cassie&WeousH* neručí za případné poškození bránice, lehké červenání ani vydávání hýkavých neidentifikovatelných zvuků. Upozorňujeme, že povídka se odehrává na okraji krajní trapnosti, tudíž někomu vůbec nemusí přijít vtipná. Dalé neručíme za znechucené, pobouřené či jinak negativně naladěné čtenáře, jelikož povídka je mírně úchylná, ale fakticky mírně!
Pokud vás povídka poškodí jiným způsobem než je uveden výše, napiště našemu právníkovi.Omlouváme se také za případné gramatické chyby - ve dvě v noci už to každému nemyslí jak by mělo. Enjoy, Cassie & WeousH*

 

Na útesu

Co se stane, když se Vám zhroutí svět a umřou všichni, které máte rádi? Tady máte jednu smutnou variantu příběhu mladé ženy, která milovala a chtěla být milována. Osud ji to však nedopřál...
Tohle je moje 1. jednorázovka. S psaním teprve tak trochu začínám, tak mě prosím nehodnoťte tak přísně a hlavně komentujte! Beru všechno i kritiku, jen chci znát Váš názor. :)

 

Boj

Tohle je moje třetí zveřejněná povídka. Není nic moc, napsala jsem ji před týdnem do soutěže k jedné mojí kámošce, a zabralo mi to asi jenom půl hodiny. Přijímám jakoukoliv kritiku.

 

Minulost tě dostane

Minulost tě dostaneTaková malá povídka o dívce, která chtěla žít...

 

I walk alone!

I walk alone!Je doba, kdy vládli králové a žili draci. Byli čarodějové a čarodějky. V den slunovratu se narodí dítě, kterému je předurčeno spasit svět. Ale co se stane? Přežije útok Gordthaiů?

 

Think twice before you touch my girl!

Think twice before you touch my girl!Nikdy před ničím neutíkejte! Stejně vás to jednou dohoní... Tak samo je to i v této povídce, zase podle dalšího videa.

 

Already gone

Already goneJen tak jsem brouzdala na youtubíčku a uviděla jeden opravdu dobrý klip na vztah Abby a Gibbse... A hned mě k tomu napadl krátký příběh. Protože člověk víc lituje chyb, které neudělal, než ty co udělal. Ale jsou i takové, které nás donutí litovat všeho... Proč kvůli lásce opouštíme ty, co milujeme? Co je na ni vždy tak špatné? Kolik ještě uděláme chyb, než konečně pochopíme, že když milujeme nemáme před tím utíkat...

 

Sad Love

Sad LoveNie je nič horšie ako stratiť životnú lásku. Slzy, bolesť a smútok sú to jediné, čo poznáte.

 

Riskantní interview

Riskantní interviewTohle mám v počítači uložené asi půl roku a teď jsem se dokopala k tomu, abych to dopsala. Annabelle je novinářka. Píše články o upírech a doufá, že skutečného upíra někdy potká. Je Marcus DeLarot, muž se kterým má dělat rozhovor, skutečný upír? Doufám, že se vám moje první jednodílná povídka bude líbit. Prosím, zanechte svůj názor.

 

Přízraky

Přízraky Povídka o jedné spisovatelce, co hledala inspiraci, ale místo toho našla smrt.
Psala jsem to včera o půlnoci, protože jsem ten nápad nemohla dostat z hlavy. Začátek je hrozně dlouhý a nudný, až potom se začne něco dít, ale stejně se mi nepovedlo napsat tak, jak jsem chtěla. Ten nápad taky není nic extra.
Budu ráda za kritiku. Díky všem, co si to přečtou. :)

 

Interview s upírem

Interview s upíremKult upírů se stále rozšiřuje. Co kdyby se proti němu rozhodli ve škole bojovat přednáškou? A vede ji opravdický upír nebo jen výborný psycholog?

 

Vítr

VítrCo se stane s duší, když opustí lidské tělo? Jde někam do nebe? Ale co kdyby se místo toho stala větrem?

 

Human dreams and vampires reality 3/3

Human dreams and vampires reality 3/3Konečně se dozvíte pravdu! Jak to všechno nakonec dopadne? Proč se Merenwen rozhodne, tak, jak se rozhodne? Pokud chcete pochopit její jednání, musíte si přečíst i druhou verzi na stmivani.eu. Tento díl bych chtěla věnovat TeAmo, byl to její nápad, já to jen dotáhla do konce. Děkuji.

 

Human dreams and vampires reality 2/ 3

Human dreams and vampires reality 2/ 3„Kam jdeš?"
„To ti může být u prdele!"
Šla jsem po chodbě a uviděla Stefana s Ter, jak sedí na pohovce a zaraženě mě sledují. Museli to slyšet. Damon mě dohnal a chytil mě pevně za ruku. Hrubě mě přirazil ke stěně a svíral mé ruce ve svých.
„Kam jdeš?"
„Do baru!"
„Nepustím tě!" Své sevření ještě víc zesílil. Začínalo to bolet.
„Damone! Pusť ji, vždyť ji ublížíš!" vykřikl Stefan s Ter zároveň. Damon povolil své sevření a odstoupil ode mě, jako by se probral z tranzu.
„Mer, promiň já nechtěl. Nevím, co to do mě vjelo."

« Předchozí  1 ... 53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!