OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Miluji tě by Karlinghed

Miluji tě by KarlinghedPovídka od Karlinghed.

 

Slzy hořkosti

Slzy hořkostiJsem zpět s druhou povídkou (1. můžete znát pod názvem: Doháněl mě...). Měla jsem trochu depresivní náladu:), ale snad se bude líbit. Pěkné počtení a prosím komentíky. Nayse

 

Viktor 8 část

Viktor 8 částTak je tu další díl. Doufám, že se vám bude líbit.

 

Já a On

Já a OnProtože s povídkou "Tajemství mezi námi" jsem tak říkajíc ve slepé uličce, napsala jsem krátkou povídku trochu o něčem jiném. Neplánuji pokračování, ale když se vám dude jíbit, klidně to rozepíšu:-D takže stručně. Je to o dívce, která je tak trošku jiná než ostatní. Jednoho dne potká neznámého muže a ten jí řekne že má před sebou důležité polání. Je to trochu o elfech a tak. Rozhodně mi napište komekntíky, budu moc ráda a hlavně uvidim jestli mam s těmahle slátanima pokračovat.

 

Romeo a Julie???-4.kapitola

Romeo a Julie???-4.kapitolaTak konečně jsem dodala další trochu kratší kapitolku...Řekla bych,že je tak trochu zlomová a je tu první náznak,jak bude celý děj pokračovat dál...Snad se bude líbit a prosím o komenty:)

 

Vše Nejlepší

Vše NejlepšíPředstav si, že máš narozeniny. Paráda? A co když na tebe kámoši zapomněli? To už taková paráda není... Trošku smutnější povídka, ale s happy-endem x)

 

Deník Barbie

Deník BarbieNálada se mi zlepšila takže něco pro zasmání...Věnováno jedné mojí spolužačce,která zhruba odpovídá popisu..Je to blbost ae snad to někomu zlepší náladu:)

 

Viktor 7 část

Viktor 7 částNo, tak mě něco napadlo, ale nejsem si tím jistá. Prosím po přečtení mi napište, jestli už to není moc zmatené a kostrbaté. Jestli se namám vrhnout na něco nového. Díky

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 7. Nečekaná návštěva

Dokud nás smrt znovu nespojí - 7. Nečekaná návštěvaA máme tu další, kratší kapitolku, ve které bude Viky překvapena, mile či nemile? To se dočtete ;) Tenhle dílek taky trošku napoví, jakým směrem se bude po pár následujících částí povídka ubírat. Jinak děkuji všem za komentáříky, i díky Vám mám v téhle chvíli už 17 kapitolek, 10 dalších zveřejním snad co nejdříve, podle času ;) Pěkné počtení

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 6. Starlingovi

Dokud nás smrt znovu nespojí - 6. StarlingoviDalší, tentokrát trošku kratší kapitolka, ve které se podíváme na zoubek rodině Starlingových ;) Všem děkuju za pěkné komentáře a i když vás budu ještě stále napínat, myslím, že nakonec budete překvapení ;) Pěkné počtení a budete-li mi chtít udělat radost, zanechte mi nějaký komentářík :o*

 

Si poskoč

Si poskočJeště pořád si o nás myslíte, že jsme úplně normální? Upozorňujeme, že je to běžný hovor:D:D:D. Stačí jeden večer a jak to dopadne:D:D:D. Snad nás neodsoudíte:D:D:D.

 

Doháněl mě...

Doháněl mě...Povídka od kamarádky - Nicole:). Je o jedné dívce, ale nebudu předbíhat. Určitě napište komentíky. Je to její první povídka a je moc dobrá. Tak šup:)

 

Viktor 6 část

Viktor 6 částRozhodně 15+ Je to asi závěrečný dílek, hodím si na chvíli přestávku. Tak prosím, kdo to četl a alespoň trochu, se mu to líbilo napište mi. Díky.

 

Konec...???

Konec...???Tak chytla mě zase poněkud depresivnější nálada a vznikla z toho tahle jednorázovka...Snad se i tak bude líbit a zase prosím o komenty:) PS:Psala jsem to při písničce Zombie od Cramberries tak jestli chcete při čtení tu pravou atmosféru,můžete si to k tomu pustit:)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 5. Růže mění vše

Dokud nás smrt znovu nespojí - 5. Růže mění všePo delší době tu máme další dílek. Viky zjišťuje, že růže od neznámého není tak nepodstatnou a příjde na další stopu, která jí pomůže odhalit jeho identitu..... nebo se vše jen ještě více zamotá?? Kdo ví..... Pěkné počtení a dobrou zábavu s dalším dílkem :) Jako vždy, komentáře potěší ;)

« Předchozí  1 ... 981  982  983  984  985  986  987  988  989  990  991 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!