OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Navždy

Další kousek ode mě, tentokrát jednorázovka.

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 1. Konec?

Dokud nás smrt znovu nespojí - 1. Konec?A je tu první, tak trochu sentimentální kapitolka. Doufám, že se bude líbit a už brzy se objeví i konečně nějaká akce. Pěkné počtení ;)

 

Romeo a Julie???-2.kapitola

Romeo a Julie???-2.kapitolaTak a je tu 2 kapitolka...Už se to trochu rozbíhá mno...Celá povídka je ve formě jakéhosi deníku tak se snad bude líbit...Prosím pište kritiku:)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - prolog

Dokud nás smrt znovu nespojí - prologTohle je první část mého dílka nazvaného Dokud nás smrt znovu nespojí Doufám, že se bude líbit a přeju pěkné počtení

 

Tajemství mezi námi-kapitola jedenáctá

Tajemství mezi námi-kapitola jedenáctátak po delší pauze, za kterou se omlouvám, je tu další díleček. Doufám že vám nebude vadit že jsem do toho trochu zamotala i Cullenovi a i přes to se vám to bude líbit a napíšete mi komentík. Ať už se vám to líbí nebo ne.

 

Život se dá přežít-2. kapitola: V tomhle nejsem sama

Život se dá přežít-2. kapitola: V tomhle nejsem samaAhojky,přináším druhou kapitolku ŽSDP,tenktokrát trochu kratší,psala sem jí na rychlo. Přeji pěkné čtení!

 

Romeo a Julie???-1.kapitola

Romeo a Julie???-1.kapitolaTak tohle je moje první povídka...:)Nelekněte se názvu nic lepšího mě nenapadlo xD Je to první díl a je tak trochu nezáživný ae snad se bude líbit:)Prosíím pište komenty abych věděla jestli se líbí nebo nee..:)

 

Na život a na smrt

Na život a na smrtTak se k vím přidávám s jednou mojí jednorázovou povídkou. Není to zdaleka moje první dílo, píšu už docela dlouho, takže začnu podle mě nejzdařilejším x) Jedna se o jednorázovku, ve které nejde ani tak o děj, ale o vylévání citů hlavní hrdinky, která je těhotná... Jenže čeká postižené dítě... A co teď? Potrat? Ne...

 

A real dance - 6. část

A real dance - 6. částAnotace z 6.dílu : ,,Něco ti povím Mel. Měla bys rozhodně bojovat a ne tady takhle sedět a bulet" vyhrkla najednou. ,,Rachel, bojovat o co? O něco co je předem prohrané?" zašeptala jsem. ,, Bojovat o jeho srdce. Které patří tobě!"

 

Život se dá přežít

Život se dá přežítPříběh o 17tileté díce Sayu,která se přistěhovala z Japonska do Čech,a má zd ezapadnout do nové školy,ale to vůbec neni jednoduché. Budu ráda za každý komentář. P.S.:povídka je i na mém blogu povidky-mrs-cherry.blog.cz/,a plnou verzi tohohle dílu můžete přečíst tam.

 

Hope,love and sorrow 8.

Hope,love and sorrow 8.Tak po dlouhé době je tu další,poněkud kratší díl. Nestíhám plus tenhle díl je takovej divnej :D

 

A real dance - 5. část

A real dance - 5. částPo delší době další dílek...

 

Viktor 2 část

Viktor 2 částTakže druhý díl. Přeji hezké počtení.A myslím, že k tomuhle dílu musím napsat 15+.

 

Viktor 1část

Viktor 1částJelikož jsem si všimla, že sem chodí i velmi mladé čtenářky, trochu jsem svou povídku předělala, doufám že se nebudete zlobit. Jinak moji upíři jsou klasickou variantou Josse Whedona, stvořitele Buffy a Angela. Je to starší povídka a doufám, že se bude líbit.

 

Tajemství mezi námi- kapitola desátá

Tajemství mezi námi- kapitola desátáVím že mi trvá než něco sesmolim, ale musim mít náladu na psaní...což teď moc nemam, protože nás ve škole pěkně dusej. I tak jsem ale dala do hromady další díl a soufám že se vám bude líbit i přes to že se tam toho moc nestane... Děkuji za přízeň a pište mi komentíky, to jenom oni mě dokkážou přesvědšit pokračovat :-D

« Předchozí  1 ... 983  984  985  986  987  988  989  990  991  992  993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!