OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

100 leté odloučení - 6. kapitola

100 leté odloučení - 6. kapitolaDalší dílek...no...tady ani tolik Jesse neni, ale slibuju, že v dalším dílku to bude jen a jen lepší....;)

 

You think that you know me? Part seventh

You think that you know me? Part seventhOmlouvám se za to, že to sem dávám až tak po dlouhé době, ale měla jsem určité problémy ve svém osobním životě. Tady je další část :)

 

100 leté odloučení - 5. kapitola

100 leté odloučení - 5. kapitolaPár lidí psalo, že se jim tahle kapitola nezobrazuje. Pokusila jsem se to napravit, tak doufám, že to mělo aspoň nějaký účinek, protože pak nevím, co s tím je. Mě se zobrazuje.... Tak doufám, že vám ostatním taky...kdyžtak napište.

 

100 leté odloučení - 4. kapitola

100 leté odloučení - 4. kapitolaDalší díleček...doufám, že se bude líbit..:)

 

Nedůvěřuj vzhledu - část 3.

Nedůvěřuj vzhledu - část 3.Další díl.. Tentokrát hlavně o Arye.. Malé nehodě a vzpomínkách.

 

100 leté odloučení - 3. kapitola

100 leté odloučení - 3. kapitolaEhm, tak zase přidávám, jen doufám, že mě někdo nechce tak trochu zabít, že to tu zamořoju pomalu..:D

 

A real dance - 2.část

A real dance - 2.část2.díl s názvem První hádka vs. První tanec Prosím o komentíky!! :)) Buďte hodný, psala jsem to už hodně dávno, ale dávám jí sem protože je moje oblíbená ;)..Teď píšu líp :)

 

100 leté odloučení - 2. kapitola

100 leté odloučení - 2. kapitolaTady už se objeví náš hrdina, kterého potřebujeme k příběhu..:) Tak doufám, že se vám to bude líbit...:) Ještě to teda můžebýt trošku nudné, ale bude se to jen už zlepšovat..:) Tak prosím o komentáře..:)

 

100 leté odloučení - 1. kapitola

100 leté odloučení - 1. kapitolaKamarádka měla nápad na povídku a já ho měla napsat:) Napsala jsem zatím první část, tak prosím hlavně o komentáře, protože kdyby se to nelíbila, tak to sem dávat nebudu:) Jen vám povím, že je to o holce a upírovi(žádné postavy s Twilight a ani nic, co by bylo podobné..až na to, že slunce mu neublíží a taky bude mít nějaké schopnosti). Víc vám nepovím:) Jen mám k tomu motto: ,,Člověk by nevěřil, co všechno se v životě může stát, ale i věci, které bychom nikdy neřekli, že by se mohli stát, tak se stát můžou."(by Denda)

 

You think that you know me? Part fifth & sixth

You think that you know me? Part fifth & sixthDneska Vám udělám radost a dám sem hned dva díly :) Ten jeden je totiž krátký :) Jak vidíte, konečně se mi povedlo udělat logo. Je na něm Elisha Cuthbert & Jared Leto. Takhle nějak si totiž představuju Alici & Jasona. Pěkný počtení :)

 

OverNight - recenze

OverNight - recenzeTakže jedna taková povííídka, kterou mám v plánu psát.

 

Hope,love and sorrow 2.

Hope,love and sorrow 2.Tak jsem napsala další díleček.Moc bych chtěla poděkovat Sise,Terce a Lucince(oni určiě vědí koho myslím) a doufám,že se i tenle díl bude líbit.

 

HOW TO GET UP - Capitole 1

HOW TO GET UP - Capitole 1první kapitola s názvem In the something I have luck.Jak jsme již psala u (štrašného) úvodu tohle je moje první povídka takže to není něco extra,ale doufám že se to zlepší.prosím komentujte,ať vím jaké to je.

 

Půlnoční tajemství - 2. část

Půlnoční tajemství - 2. částNo, i když 1. část neměla moc velký úspěch, přidávám i druhou s názvem ,,Kluk s jizvou" a doufám, že se Váš názor zlepší :D :)

 

You think that you know me? Part fourth

You think that you know me? Part fourthDalší část příběhu, zatím jsem nebyla schopná udělat logo. Pokud se do toho někomu bude chtít, tak to uvítám :) Jinak .. komentáře mám ráda :)

« Předchozí  1 ... 986  987  988  989  990  991  992  993    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!