OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

You think that you know me? Part second

You think that you know me? Part secondDalší pokračování mojí povídky. Uznávám, že tenhle díl je takovej všelijakej, ale uvidím podle vašich reakcí. Příjemný čtení :)

 

Půlnoční tajemství - 1. část

Půlnoční tajemství - 1. část1. část mé povídky Půlnoční tajemství. Tato kapitola nese název ,,Totální konec nebo nový začátek?" Myslím, že si z této kapitoly alespon můžete udělat obrázek o hlavní hrdince.

 

Hope,love and sorrow

Hope,love and sorrowTak tady je první mini kapitolka mé povídky Hope,love and sorrow(naděje,láska a smutek).Doufám,že se bude líbit a nebojte se napsat i kritiku.Zatím se ale jen rozjíždím a slibuju,že další části budou lepší. UPOZORNĚNÍ: První dvě kapitoly nejsou nic moc,jsou spíše jen úvodové,ale u ostátních se to změní :D

 

You think that you know me? Part first

You think that you know me? Part firstTohle je moje celkem stará povídka, mám jí ráda a proto jí Vám dávám sem na posouzení. Nebojte se mě zdrbout, protože já něco vydržím ;) Jinak hlavní hrdinkou je Alice, neobyčejná bytost, ale to se dozvíte časem. I o "jejím" Jasonovi :) Pokud se bude líbit, ráda dodám další díl :) Tak s chutí do toho ;) (Pokud Vás zajímá, jak si postavy představuju já, tak prosím o komentář a já přidám článek s postavama :))

 

Bez názvu I.

Ok, tak když jsem to peklo způsobila tak tady je ta šílenost.... Upozorňuji, neberte to vážně, spíš jako recesi!!! Psala jsem to s kamarádkami zhruba před sedmi lety na gymplu o nudných hodinách biologie a fyziky (ani jsme to nedopsali, ale vzhledem k tomu, že je toho skoro dva sešity, tak to tu nějakou dobu bude). Byly jsme zapálené do fantasy knížek a dračího doupěte takže opravdu to berte s rezervou... A když si tam nějaký věci budou protiřečit, tak si uvědomte, že to je dílo třech osob, lehce schyzofrení charaktery a nelogické chování je nasnadě.... :-) BTW. ty divný jména jsme uloupily ve slovníku elfštiny od Tolkiena :-)

« Předchozí  1 ... 986  987  988  989  990  991  992  993



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!