OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

100 leté odloučení - 1. kapitola

100 leté odloučení - 1. kapitolaKamarádka měla nápad na povídku a já ho měla napsat:) Napsala jsem zatím první část, tak prosím hlavně o komentáře, protože kdyby se to nelíbila, tak to sem dávat nebudu:) Jen vám povím, že je to o holce a upírovi(žádné postavy s Twilight a ani nic, co by bylo podobné..až na to, že slunce mu neublíží a taky bude mít nějaké schopnosti). Víc vám nepovím:) Jen mám k tomu motto: ,,Člověk by nevěřil, co všechno se v životě může stát, ale i věci, které bychom nikdy neřekli, že by se mohli stát, tak se stát můžou."(by Denda)

 

You think that you know me? Part fifth & sixth

You think that you know me? Part fifth & sixthDneska Vám udělám radost a dám sem hned dva díly :) Ten jeden je totiž krátký :) Jak vidíte, konečně se mi povedlo udělat logo. Je na něm Elisha Cuthbert & Jared Leto. Takhle nějak si totiž představuju Alici & Jasona. Pěkný počtení :)

 

OverNight - recenze

OverNight - recenzeTakže jedna taková povííídka, kterou mám v plánu psát.

 

Hope,love and sorrow 2.

Hope,love and sorrow 2.Tak jsem napsala další díleček.Moc bych chtěla poděkovat Sise,Terce a Lucince(oni určiě vědí koho myslím) a doufám,že se i tenle díl bude líbit.

 

HOW TO GET UP - Capitole 1

HOW TO GET UP - Capitole 1první kapitola s názvem In the something I have luck.Jak jsme již psala u (štrašného) úvodu tohle je moje první povídka takže to není něco extra,ale doufám že se to zlepší.prosím komentujte,ať vím jaké to je.

 

Půlnoční tajemství - 2. část

Půlnoční tajemství - 2. částNo, i když 1. část neměla moc velký úspěch, přidávám i druhou s názvem ,,Kluk s jizvou" a doufám, že se Váš názor zlepší :D :)

 

You think that you know me? Part fourth

You think that you know me? Part fourthDalší část příběhu, zatím jsem nebyla schopná udělat logo. Pokud se do toho někomu bude chtít, tak to uvítám :) Jinak .. komentáře mám ráda :)

 

A real dance - 1.část

A real dance - 1.částHlavní hrdinka Melanie nebo-li Mel chodí na dalekou prestižní školu která se zabývá tancováním.Mel tancuje velmi dobře,ale šlo by jí to ještě líp kdyby tam nebyla její velká nepřítelkyně Tina.Tina jí ve škole udělá takový problém,že Mel okamžitě neprávem vyhodí.Mel která bude velmi nešťastná se spolu s maminkou odstěhují a Mel nastoupí na novou školu kde se okamžitě zamiluje do Bena a spřátelí se s ním.Jejími nejlepšími přáteli se stane Rachel a Ben.Ben s Rachel jí přesvědčí ať se zapíše do tanečních a tak spolu nejednou chodí tančit.Mel po nějaké době bude nejlepší ze své skupiny dívek a Ben zase z chlapců.A tak se stanou skvělým tanečním párem,Mel si však přeje být i něco víc než jen tanečním párem a kamádkou.Avšak do tanečních brzy příjde i Tina a Ben se beznadějně zamiluje do Tiny.Rachel,která tajemství Mel po nějaké době pozná se jí snaží pomoct.Až pak když Mel nešťastně odejde i z tanečních se do ní konečně někdo zamiluje a škola do které kdysi chodila zjistí co Tina provedla a přijmou jí zpět.Teď se bude Mel muset rozhodnout.Bude tam a nebo zpět daleko od Bena,Rachel a nového neznámého?

 

HOW TO GET UP - uvod:

HOW TO GET UP - uvod:Toto je moje první povídka.Předem říkám že nejsem žádná spisovatelka,takže kdyby se vám to nelíbílo tak to sem nebudu dávat.Jinak povídka je něco na způsob seriálu Gossip Girl(samozdřejmě to není totéž)a tato první krátká kapitola je jen takový malý úvod do děje.

 

Nedůvěřuj vzhledu - část 2.

Nedůvěřuj vzhledu - část 2.Tak, další díl:) Tentokrát z pohledu As,ikdyž Ar se tam taky někdy zamotá:)

 

You think that you know me? Part third

You think that you know me? Part thirdDoufám, že mě Nikča nezabije za to, jak jí to tu zahlcuju :D Další část mojí povídky :)

 

Nedůvěřuj vzhledu část 1.

Nedůvěřuj vzhledu část 1.A je tu nová povídka:) O dvojici holek As a Arye :D ,které nejsou takové jaké se zdají:D Spolupisatelkou a tou koho to napadlo jest RosalieHale:) Užijte si to:D

 

You think that you know me? Part second

You think that you know me? Part secondDalší pokračování mojí povídky. Uznávám, že tenhle díl je takovej všelijakej, ale uvidím podle vašich reakcí. Příjemný čtení :)

 

Půlnoční tajemství - 1. část

Půlnoční tajemství - 1. část1. část mé povídky Půlnoční tajemství. Tato kapitola nese název ,,Totální konec nebo nový začátek?" Myslím, že si z této kapitoly alespon můžete udělat obrázek o hlavní hrdince.

 

Hope,love and sorrow

Hope,love and sorrowTak tady je první mini kapitolka mé povídky Hope,love and sorrow(naděje,láska a smutek).Doufám,že se bude líbit a nebojte se napsat i kritiku.Zatím se ale jen rozjíždím a slibuju,že další části budou lepší. UPOZORNĚNÍ: První dvě kapitoly nejsou nic moc,jsou spíše jen úvodové,ale u ostátních se to změní :D

« Předchozí  1 ... 664  665  666  667  668  669  670  671    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!