OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Mr. Perfect - 41. kapitola

Mr. Perfect - 41. kapitolaVe městě se neohlášeně objeví Matteova nevlastní sestra s manželem. Samozřejmě to nebude jenom obyčejná rodinná návštěva, ale předzvěst něčeho úplně jiného.
Užijte si čtení, přeje Sabienna

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 5. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 5. kapitolaCo se zpočátku zdálo jako dobrý plán, se pro Johna začíná trochu komplikovat. Přesto je ochotný se vzdát kariéry, aby dostál svého slibu. IOA rozhoduje o přesunu Atlantidy a jejího využití pro program a zároveň začne ovlivňovat život zbytku rodiny Collinsových víc, než by se mohlo některým líbit.

 

Mozart - 2. kapitola - Život je veľká výzva

Mozart - 2. kapitola - Život je veľká výzvaPo vianočných prázdninách sa Oliver a Soren vracajú do školy vo Viedni a hneď prvý večer plánujú stráviť na party v retro štýle s Everrettom Thalbachom. Ku každej tanečnej zábave patria aj dievčatá a ani traja kamaráti sa im, bohužiaľ, nevyhnú.

 

Hrdlorez 15

Hrdlorez 15Ticho pred búrkou.

Novinka

Výnimočná Milagros

Výnimočná MilagrosRobím dobrovoľnú animátorku na detských táboroch a posledný týždeň pred samotnou realizáciou všetkých príprav som dosť v strese a cítila som na sebe veľký tlak. Ale jednu noc sa mi sníval sen o dievčatku s Downovým syndrómom a zobudila som sa s obrovským pokojom, že všetko bude v poriadku. Tento sen bol pre mňa veľkou inšpiráciou na napísanie tohto príbehu. Do budúcna plánujem príbeh na pokračovanie s touto tematikou.

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 9

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 9Niektoré rozhodnutia sa menia až príliš rýchlo

Novinka

Mozart - 1. kapitola - Potomok

Mozart - 1. kapitola - Potomok Oliver Wolfgang Mozart je potomkom známeho rakúskeho skladateľa a celým jeho životom plynie hudba. Ako to už býva, ak je život príliš dlho stereotypný, niečo sa musí zmeniť. Najlepším spôsobom sa nakoniec stane Exodus 90 - cesta za odhalením pravého mužského srdca.

 

Mr. Perfect - 40. kapitola

Mr. Perfect - 40. kapitolaEma zažije další velmi perný den v práci, kdy věci opět nepůjdou podle plánu. Naštěstí alespoň s Matteem se vše vyjasní, a to Emě ke spokojenosti naprosto postačí.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Mr. Perfect - 39. kapitola

Mr. Perfect - 39. kapitolaJak snadno dokáže Ema zničit ten hotový ráj, který si spolu s Matteem v Janově utvořili? Jak již dobře známe Emu, odpověď je víc než zřejmá.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

StarGate:Atlantis - Pravda osvobozuje? - 2. kapitola

StarGate:Atlantis - Pravda osvobozuje? - 2. kapitolaPokračování spin-offu k povídce Stargate: Atlantis - Dva životy
Lidé ze Země pochybili, čímž se na Atlantidu dostal další nepovolaný člověk, o kterém musejí všechno zjistit.
Co se zpočátku zdá jako vtip, se ukáže jako vážné ohrožení fungování programu Hvězdné brány na Zemi. Jak tohle představitelé Země vyřeší?
Obsahuje i pár střípků z SGA:DZ.
Užijte si čtení. :)

 

Mr. Perfect - 38. kapitola

Mr. Perfect - 38. kapitolaEma se stále s nadšením poznává s Matteem a jejich romantická přímořská slunná idylka nerušeně pokračuje. Jak dlouho jim to vydrží?
Užijte si kapitolu, přeje Vaše Sabienna

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 4. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 4. kapitolaKapitola z pohledu Johna, který se snaží vyrovnat se smrtí Mii a jak jinak než prací a snahou ochránit Victorii Collinsovou.

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 8

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 8A pátranie pokračuje...

 

Hrdlorez 14

Hrdlorez 14Ako dopadne návšteva Centrály?

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 3. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 3. kapitolaNávštěva zástupce IOA má negativní vliv na Victoriin život a začíná tak odhalovat její lži, kterými se snaží zakrýt svoje spojení s Miou z Atlantidy.

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!