OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

Novinka

Ten kluk je můj! - Prolog

Ten kluk je můj! - PrologPřáli jste si někdy, abyste narazili na ulici na nějakou celebritu? Co byste udělali? Požádali ji o autogram? Vyfotili se s ní? A co když do ní doslova vrazíte? Jak se zachováte? A co když vůbec nepoznáte, že je to celebrita?
Jessica Grantová je obyčejná žena, která pracuje v obchodě s obleky, bydlí v malé garsonce uprostřed Londýna a má strašnou smůlu na chlapy. Až do osudového dne, kdy do jejího života vstoupí docela obyčejný David. Nebo není zas až tak obyčejný?
(povídka je o herci Taronu Egertonovi)

 

Mr. Perfect - 51. kapitola

Mr. Perfect - 51. kapitolaEma bojuje ze všech sil, ale bude to tentokrát stačit? Příležitostí měla dřív nespočetně, takže není teď přece jenom nakonec pozdě? Jaký na to má vlastně názor samotný Matteo?
Užijte si předposlední kapitolu přeje Sabienna

 

Mr. Perfect - 50. kapitola

Mr. Perfect - 50. kapitolaEma se odváží a vycestuje až do Turecka, protože jestli ji Matteo něco naučil, tak ať si jde za tím, co chce. Jak to asi, s jejím štěstím, dopadne? To se dočtete v další, poslední kulaté kapitole.
Užijte si ji, to Vám přeje Sabienna

 

Nemrtvá 2. kapitola

Nemrtvá 2. kapitolaNepamatovala jsem si svoje jméno, mé myšlenky zahalovala hustá mlha, která odmítala ustoupit.
Proč mě sem vůbec zatáhli, co ode mě chtěli tihle dva upíři?

 

Mr. Perfect - 49. kapitola

Mr. Perfect - 49. kapitolaŠest měsíců po stáži v Janově. Jak je na tom naše hlavní hrdinka? Přijala nebo nepřijala Williamovu nabídku? Nezměnilo se něco ohledně Mattea? To si přečtete v nejnovější kapitole. Užijte si ji, přeje Vám Sabienna

Novinka

Nemrtvá 1. kapitola

Nemrtvá 1. kapitolaTemnou uličkou se nesly tiché kroky, ocitla jsem se v nebezpečí, takovém, které by žádný člověk nepřežil, tedy až na mě, ale já byla vždycky tak trochu smolař. Komu jinému taky by se podařilo skončit v upírově sídle, prahnout po lidské krvi a nechat se zatáhnout do světa upírů a démonů.

 

Mr. Perfect - 48. kapitola

Mr. Perfect - 48. kapitolaWilliam za Emou přijde asi s tou, v jejich aktuální situaci, nejbizarnější nabídkou a také s pevným odhodláním dosáhnout svého. Jak právě tohle Ema ustojí, když se jí jinak všechno sype před očima jako hrad z písku?
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 18

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 18Každý koniec má svoj začiatok

 

Mr. Perfect - 47. kapitola

Mr. Perfect - 47. kapitolaA takhle končí jedna velká letní romance...
Ať se vám kapitola, v rámci možností, líbí, přeje Sabienna

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 17

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 17Dôležitosť nevysloveného

 

Mozart - 11. kapitola - Návod na dievčatá

Mozart - 11. kapitola - Návod na dievčatáBlíži sa Valentín, ale okrem lásky vo vzduchu cítiť ešte niečo iné...

 

Mr. Perfect - 46. kapitola

Mr. Perfect - 46. kapitolaA po závratném vzletu vzhůru následuje velmi tvrdý pád dolů... Bláznivá životní horská dráha.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 16

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 16Dohody, ach, tie dohody

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 15

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 15Ten posledný kúsok skladačky

 

Mozart - 10. kapitola - Kolaborácia so severanom

Mozart - 10. kapitola - Kolaborácia so severanomPrvá okrúhla kapitola tejto poviedky, v ktorej Oliver prehlbuje vzťahy a získava nového spojenca.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!