OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Volba osudu 16

Volba osudu 16Nastal čas loučení, vítání i boje.

Novinka

Duch Vánoc

Duch VánocJaké to je, když vás potká duch Vánoc? Soutěžní povídka, která se nedostala do první dvacítky... mohu se s ní pochlubit zde, když už tak dlouho nepřispívám.:) Snad se bude líbit aspoň vám.

 

Volba osudu 15

Volba osudu 15Charlie se konečně dostane k Derilovi a toho málem z pohledu na ni trefí šlak. Ji o chvíli taky, když zjistí, jak blízko už je nebezpečí u její rodiny.

 

Dirty 40 - 15. kapitola 1/2

Dirty 40 - 15. kapitola 1/2Rozloučení s Chrisovým otcem podnítí mezi ním a Rebeccou rozhovor, na který oba čekali opravdu proklatě dlouhou dobu...
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 14. kapitola

Dirty 40 - 14. kapitolaMezi Beccou a Chrisem to vybouchne... což bude mít další svoje vedlejší škody.
Ať se kapitola líbí přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 13. kapitola

Dirty 40 - 13. kapitolaRebecca absolutně netuší, co vlastně chce, což se čas od času stává snad každé ženě... Bohužel v jejím případně to přijde v ten nejnevhodnější moment, jak jinak.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 12. kapitola

Dirty 40 - 12. kapitolaPrvní menší konflikt mezi Peterem a Chrisem, který nejvíc pobouří Rebeccu, jelikož se stále pohybuje na velmi tenkém ledě. Život na hraně holt není pro každého.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 11. kapitola

Dirty 40 - 11. kapitolaRosie se na Petera zlobí, a to z mnoha důvodů, kterým se nelze divit. A nakonec se na něj bude zlobit i samotná Rebecca, protože ji Pete znovu bezostyšně zklame.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 10. kapitola

Dirty 40 - 10. kapitolaPeter s Rebeccou dál balancují na hraně propasti, i když Peter je v tom přeci jenom o něco troufalejší. Ačkoliv i sama Rebecca občas naprosto zapomíná, že už jí není dvacet.
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Normané vítězí - III. část

Normané vítězí - III. část

16. března, sedm třicet jedna až sedm čtyřicet tři večer... ta chvíle je konečně tu!

A to včetně doby, kdy jedli pizzu.

 

Dirty 40 - 9. kapitola

Dirty 40 - 9. kapitolaJak se k tomu, co viděla malá devítiletá Rosie, postaví? A jaký to bude mít dopad na vztah mezi Beccou a Petem?
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dirty 40 - 8. kapitolaRebecca velmi brzy zjistí, proč Peter zazdil jejich rande. Ba co hůř, jejich zásadní dohoda zásahem osudu, či spíš zákonem schválnosti, definitivně vezme za své. Kolotoč důsledků jejich rozhodnutí se začíná nezastavitelně roztáčet.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 7. kapitola

Dirty 40 - 7. kapitolaPeterovi přestává stačit klidné, bezpečné zázemí pro jejich zakázaný vztah s Beccou a protože je to vcelku drzý floutek, přemluví ji k regulérní schůzce na veřejnosti.
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 6. kapitola

Dirty 40 - 6. kapitolaV téhle kapitole se ukáže Rebeccy budoucí bývalý manžel Chris, což pochopitelně vyústí v jednu z mnoha dalších hádek.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 5. kapitola

Dirty 40 - 5. kapitolaPeter se konečně potká s Rosie, jak ta nečekaného hosta v domě přijme? První střet s realitou, bude tvrdý anebo bude vše probíhat hladce?
Ať se Vám kapitola líbí, Sabienna

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!