OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Christmas Time - 3. kapitola

Christmas Time - 3. kapitolaDaniel a Jessica se sejdou u kávy. Konečně tedy dojde na ono kýžené vysvětlení, které nečekaně a nevítaně rozjitří staré, ale nezhojené rány. Ale také se tím snad dostatečně pročistí vzduch, alespoň doufejme.
Ať se Vám další kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Christmas Time - 2. kapitola

Christmas Time - 2. kapitolaJessičina matka se dovtípí, že se v městečku něco přihodilo, a tak přijde řeč na Daniela. Díky tomu se Jess dozví, co se stalo v jeho rodině za neštěstí, což ji přiměje tak trochu přehodnotit svoje předchozí chování vůči němu. A jak moc, to si Jess otestuje hned při jejich dalším setkání.
Užijte si čtení, přeje Sabienna

Novinka

Christmas Time - 1. kapitola

Christmas Time - 1. kapitolaJessica se jako každý rok vrací na Vánoce za rodinou do svého rodného městečka Goodville. Sama, bez partnera a bez dětí, bez jakýchkoliv radostných vyhlídek na idylickou budoucnost, po které sama tolik touží, stejně jako její starostlivá rodina. Důvod toho, proč se ve svém životě nedokáže pohnout dál, potkává Jessie záhy po svém příjezdu, a to pohledného Daniela, její první a jedinou velkou lásku, který ji kdysi nečekaně opustil a zlomil jí tím srdce. Nejkrásnější svátky v roce se opět blíží, to jedinečné období kouzel a zázraků, splněných přání či druhých šancí, což by si ti dva rozhodně zasloužili.
Tímto Vás srdečně zvu ke svému vánočně laděnému příběhu, snad se bude líbit, přeje Sabienna

 

Ten kluk je můj! - 6. kapitola

Ten kluk je můj! - 6. kapitolaJessica je zhroucená. Muže, kterého miluje, nemůže mít. Nebo ano?

 

Ten kluk je můj! - 5. kapitola

Ten kluk je můj! - 5. kapitolaDen D. Jessica jde s Kristin na setkání s jejím idolem. Jak tohle dopadne?

 

Ten kluk je můj! - 4. kapitola

Ten kluk je můj! - 4. kapitolaLáska mezi Jessicou a Davidem rozkvétá. A pak přijde Kristin s tou úžasnou zprávou. Vyhrála setkání s jejím panem Dokonalým.

 

Mr. Perfect - 52. kapitola

Mr. Perfect - 52. kapitolaPoslední kapitola, neobvykle částečně i z Matteova pohledu. Když Ema opět utíká, zabojovat za ty dva musí zase Matteo. Užijte si závěrečnou část, ze srdce přeje Sabienna

 

Ten kluk je můj! - 3. kapitola

Ten kluk je můj! - 3. kapitolaJessica se dál vídá s Davidem. Vztah mezi nimi se prohlubuje.

 

Ten kluk je můj! - 2. kapitola

Ten kluk je můj! - 2. kapitolaZdá se, že je vše ztraceno. Dokud se Jessica s Davidem znovu nesrazí před svým domem.

 

Ten kluk je můj! - 1. kapitola

Ten kluk je můj! - 1. kapitolaJessicu čeká krásně strávený večer s mladíkem, se kterým se srazila ráno na ulici. Jak dopadne?

Novinka

Ten kluk je můj! - Prolog

Ten kluk je můj! - PrologPřáli jste si někdy, abyste narazili na ulici na nějakou celebritu? Co byste udělali? Požádali ji o autogram? Vyfotili se s ní? A co když do ní doslova vrazíte? Jak se zachováte? A co když vůbec nepoznáte, že je to celebrita?
Jessica Grantová je obyčejná žena, která pracuje v obchodě s obleky, bydlí v malé garsonce uprostřed Londýna a má strašnou smůlu na chlapy. Až do osudového dne, kdy do jejího života vstoupí docela obyčejný David. Nebo není zas až tak obyčejný?
(povídka je o herci Taronu Egertonovi)

 

Mr. Perfect - 51. kapitola

Mr. Perfect - 51. kapitolaEma bojuje ze všech sil, ale bude to tentokrát stačit? Příležitostí měla dřív nespočetně, takže není teď přece jenom nakonec pozdě? Jaký na to má vlastně názor samotný Matteo?
Užijte si předposlední kapitolu přeje Sabienna

 

Mr. Perfect - 50. kapitola

Mr. Perfect - 50. kapitolaEma se odváží a vycestuje až do Turecka, protože jestli ji Matteo něco naučil, tak ať si jde za tím, co chce. Jak to asi, s jejím štěstím, dopadne? To se dočtete v další, poslední kulaté kapitole.
Užijte si ji, to Vám přeje Sabienna

 

Nemrtvá 2. kapitola

Nemrtvá 2. kapitolaNepamatovala jsem si svoje jméno, mé myšlenky zahalovala hustá mlha, která odmítala ustoupit.
Proč mě sem vůbec zatáhli, co ode mě chtěli tihle dva upíři?

 

Mr. Perfect - 49. kapitola

Mr. Perfect - 49. kapitolaŠest měsíců po stáži v Janově. Jak je na tom naše hlavní hrdinka? Přijala nebo nepřijala Williamovu nabídku? Nezměnilo se něco ohledně Mattea? To si přečtete v nejnovější kapitole. Užijte si ji, přeje Vám Sabienna

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!