OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

Síň slávy

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 4. část

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 4. částJde přesvědčit někoho tak zatvrzelého?
Poslední část, užijte si čtení.

 

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 3. část

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 3. částPo setkání s nadpřirozenem před vámi stojí dvě cesty. Jedna je pokusit se žít dál a druhá, stát se lovcem. Mladá žena našla ještě třetí cestu.

 

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 2. část

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 2. částKdo je neznámá dívka a co dělá? Na to musí Dean se Samem přijít.

Novinka

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 1. část

Vždy o jeden krok pozadu I.: Osudové setkání - 1. částCelé roky jezdila od města k městu, ze státu do státu, kdykoliv se v novinách nebo na internetu objevily znepokojivé zprávy o případech, které se protivily zdravému rozumu. Podivné události, které vždy končily stejně. Škodou na majetku, nalezení mrtvých těl nebo jejich částí. Byla tím posedlá až do dne, kdy se střetla s jedněmi z jejich možných původců.
Tehdy se setkala s Winchesterovými.

Novinka

Les svetlušiek

Les svetlušiekTradujú sa legendy o magickom splne, ktorý nastáva raz za päťdesiat rokov. Počas neho ožíva les a len tá najušľachtilejšia panna môže tancovať na oslavu mesiaca. Kira už od malého dievčatka dúfa, že prežije túto jedinečnú noc naplno. Ale je to naozaj také jednoduché? Dozviete sa v poviedke Les svetlušiek.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 9. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 9. kapitola 2/2Atlantida je stále uvězněná uprostřed ničeho a čeká ji vyjednávání s frakcí Asgardů, kteří zapříčili destrukci několika bran a vysoké ztráty na životech. A jak bývá zvykem, neobejde se to bez problémů a překvapivých odhalení, které nastaví cestu, po níž se expedice vydá.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 9. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 9. kapitola 1/2Atlantida je stále uvězněná uprostřed ničeho a čeká ji vyjednávání s frakcí Asgardů, kteří zapříčili destrukci několika bran a vysoké ztráty na životech. A jak bývá zvykem, neobejde se to bez problémů a překvapivých odhalení, které nastaví cestu, po níž se expedice vydá.

 

Prodaná 25 a Epilog

Prodaná 25 a EpilogAčkoliv se Faridovi ulevilo, že ji má zase u sebe, velmi rychle se ujistí, že s ní to nikdy nebude tak snadné.
Poslední kapitola a krátký epilog s nahlédnutím do jejich životů o pět let později.

 

Prodaná 24

Prodaná 24S vypětím sil se jí podařilo utéct přes vedlejší pokoj, aby vzápětí zjistila, že tenhle dům velmi dobře zná. A především jejího majitele.

 

Dirty 40 - 30. kapitola

Dirty 40 - 30. kapitolaRebecca se vrací zpátky do Států. Co ji tam asi čeká?
Ať se Vám poslední kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 29. kapitola

Dirty 40 - 29. kapitolaOde dna vede cesta už jenom vzhůru... Že by se začalo konečně blýskat na lepší časy? Becca by si nějaký oddych po té divoké bouři už opravdu zasloužila.
Užijte si předposlední kapitolu, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 28. kapitola

Dirty 40 - 28. kapitolaNaděje umírá poslední...
Ať se kapitola líbí přeje Sabienna

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 8. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 8. kapitola 2/2Atlantida spojí síly s Asgardy, aby zničili wraithský úl z budoucnosti i s přístrojem na odčerpávání energie na jeho palubě. Avšak díky tomu se po celém města začínají otevírat časová okna, která Wraithi využijí k sabotáži.

 

Dirty 40 - 27. kapitola

Dirty 40 - 27. kapitolaRebecca se dozví nejčerstvější novinky ze své branže od svého oblíbeného asistenta...
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Města Prastarých - 12. kapitola

Města Prastarých - 12. kapitolaAdía připraví překvapení pro Satora, na které jen tak nezapomene.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!