OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Prodaná 18

Prodaná 18Rozhodla se jít dál a neohlížet. Nebylo to tak těžké, protože její otec si s hledáním možného manžela pospíšil. Než se nadála, stál tam před ní a ona se rozhodovala, zda by si ho dokázala přestavit po svém boku po zbytek života.

 

Prodaná 17

Prodaná 17Příjezd otce pro ni byla neskutečná úleva a teprve v ten okamžik byla zase doma. Jenže to znamenalo i mluvit s ním o tom, co se stalo a jak to napravit.
A při svém útěku před tím vším konečně naráží i na Farida...

 

Dirty 40 - 21. kapitola 2/2

Dirty 40 - 21. kapitola 2/2Kdyby toho na Beccu bylo snad předtím málo, Peter na ní vyrukuje s ještě větší atomovkou, než kterou na ni již hodila Samantha. Kolik toho Rebecca vlastně zvládne ustát?
Ať se vám kapitola líbí přeje Sabienna

 

Druhá tvář 23

Druhá tvář 23Poslední kapitola.
Margaret na cestě se sirem Frederikem uvažuje, co vlastně opravdu chce a jestli to nebyla chyba. Navíc se připlete pod nohy jednomu chlápkovi, který si moc servítky a ohledy nebere...

Novinka

Error code 417

Na sklonku svojej poslednej služby, mladá "manažérka podsvetia", Cornelia, naráža na problémy, ktoré jej odchod jemne skomplikujú. Poviedka o tom, ako sa môže všetko zvrtnúť v jeden kratučký moment.

 

Druhá tvář 22

Druhá tvář 22Margaret si s každým dnem stále více uvědomuje, že plavba se blíží ke konci a tím i její čas s Wudvortem. Což on zatím netuší...

 

Druhá tvář 21

Druhá tvář 21Trocha oddechové romantiky během plavby.

 

Prodaná 16

Prodaná 16Byl to pro Eleanoru zvláštní pocit, být zase mezi svými. Všechno bylo stále stejné, ale jiné zároveň.

Farid se ale nehodlá vzdát jen tak něčeho, co mu patří.

 

Dirty 40 - 21. kapitola 1/2

Dirty 40 - 21. kapitola 1/2Rebecca musí nevyhnutelně čelit důsledkům svých rozhodnutí a Samantha ji rozhodně nebude nijak šetřit. No a pozdější rozhovor s Peterem jí taky nepřidá.
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Prodaná 15

Prodaná 15Cesta probíhá poměrně v klidu, dokud se neobjeví nečekaná návštěva. Běžné vítání se najednou zvrtne, když poznají Eleanoru.

 

Prodaná 14

Prodaná 14Ještě jedna poklidná kapitola, kdy nemusí řešit nic jiného než sebe a oběma to více jak vyhovuje. Eleanor je téměř líto, že plavba končí.

 

Prodaná 13

Prodaná 13Teprve od sloužících se dozví o Faridově několikadenní cestě pryč. Je to pro ni skvělá šance najít způsob, jak utéct... Její naděje velmi rychle pohasnou, protože ona jede s ním.

 

Dirty 40 - 20. kapitola

Dirty 40 - 20. kapitolaPeter s Chrisem opět proti sobě, kdy napětí mezi nimi tentokrát docela vyeskaluje. Potom Rebeccu překvapí nečekaná návštěva...
Užijte si kapitolu přeje Sabienna

 

Prodaná 12

Prodaná 12Jejich vztah je napjatý a oba si velmi dobře uvědomují, že už to nejde vrátit.

 

Druhá tvář 20

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Druhá tvář 20Vyhýbala se Wudvortovi, jak jen to šlo. Nakonec to byl Boyl, kdo ji otevřel oči a donutil přemýšlet nad kapitánem i z jiného úhlu. A hlavně nad tím, co ona vlastně chce...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!