OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 8. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 8. kapitola 1/2Atlantida spojí síly s Asgardy, aby zničili wraithský úl z budoucnosti i s přístrojem na odčerpávání energie na jeho palubě. Avšak díky tomu se po celém města začínají otevírat časová okna, která Wraithi využijí k sabotáži.

 

Krok od temnoty 3

Krok od temnoty 3Někdy si stačí dát dvě a dvě dohromady. Někdy vyjde čtyři. A někdy ani to ne.

 

Dirty 40 - 26. kapitola

Dirty 40 - 26. kapitolaRebecca se nestačí divit, kdo že je vlastně její nejlepší kamarádka zač. Jak někdy naše letité dojmy absolutně neodpovídají realitě.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Krok od temnoty 2

Krok od temnoty 2Strýček Skrblík a Harpagon z Molièrova Lakomce měli cosi společného… Jak do toho všeho zapadne Cel?

 

Dirty 40 - 25. kapitola

Dirty 40 - 25. kapitolaPro Beccu je její práce asi tím posledním záchranným lanem.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Krok od temnoty 1

Krok od temnoty 1Podle posledních informací je sedm smrtelných hříchů připraveno vzít svět útokem… Nebo tomu tak není a objevily se na zemi ze zcela jiných důvodů? Možná, že jen Lilith neměla ještě poslední slovo.

 

Dirty 40 - 24. kapitola

Dirty 40 - 24. kapitolaRebeccu osud tedy ani v nejmenším nešetří. Krutě jí přidává na bedra další a další závaží...
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Prodaná 23

Prodaná 23Eleanora s ostatními dorazí do města a s Faridem se setká dříve, než tušila. Tohle setkání jí příliš radost ale neudělá.

Novinka

Krok od temnoty - Prolog

Krok od temnoty - PrologHranice světla a stínů by měla být podle všech pravidel vždy naprosto jasně daná. Obyčejně taky nebývá zrovna těžké přejít z jednoho břehu na druhý. Pro Celestinu, Luciferovu jedinou dceru, to ale může být obtížnější, než se zdá. Zvlášť když na jedné straně bojuje o duši svého anděla strážného a na druhé o démonovo srdce. A být jen krok od úplné temnoty může být ošidné.

 

Dirty 40 - 23. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dirty 40 - 23. kapitolaRebecce se všechno rozpadá pod rukama jako domeček z karet... Krutá cena za to, že si dovolila jednou upřednostnit samu sebe.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Prodaná 22

Prodaná 22Tahle cesta se nemohla od té předchozí lišit více. Znovu se však utvrdí v tom, jak je tahle země drsná... Jenže ona už také dávno není naivní holka, která odevzdaně snáší svůj osud.

 

Prodaná 21

Prodaná 21Nechápala, jak se její život mohl celý takhle zvrtnout a nehodlá, aby znovu byla jen kus majetku, o kterém rozhodují jiní. Poprvé v životě se odmítne řídit tím, co by měla dělat a zamyslí se nad tím, co ona sama opravdu chce...

 

Prodaná 20

Prodaná 20Doufala, že až spolu budou žít po všech stránkách jako manželé, bude vše v pořádku. Jenže i pak cítí, že to není jak má. Něco uvnitř ví, že tohle není v pořádku, ačkoliv si to její hlava odmítá připustit.
Velmi brzy však zjistí, že to je v jejich manželství ten nejmenší problém...

 

Prodaná 19

Prodaná 19Jejich manželství je téměř dokonalé. Jen tématu jejího případného těhotenství se oba úzkostlivě vyhýbají. Eleanora vůbec nemá ponětí, že minulost se chystá bolestně do jejich života zasáhnout.

 

Dirty 40 - 22. kapitola

Dirty 40 - 22. kapitolaRebecca se rozhodne z bezmocí a dost možná i v pomatení smyslů rozehrát opravdu velmi nebezpečnou hru... Aneb zoufalí lidé dělají zoufalé věci.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!