OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Smrťák 2/2

Smrťák 2/2Dokáže Riley udělat to, co je potřeba pro záchranu světa?

Novinka

Smrťák 1/2

Smrťák 1/2Vše se odvíjí podle nějakého vyššího plánu. Co se stane, když se tento plán rozbije?

 

Když má srdce svoji hlavu 9

Když má srdce svoji hlavu 9To, před čím se snažíme utéct nejvíc, nás vždycky dožene.

Novinka

Who He Really Is

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Who He Really IsCo se stane, když někomu nedáte to, po čem touží.

 

Když má srdce svoji hlavu 8

Když má srdce svoji hlavu 8Utužování vztahů mezi členy týmu sedm pokračuje. Sakura navíc učiní zásadní objev, z kterého však nebude mít vůbec radost.

 

Když má srdce svoji hlavu 7

Když má srdce svoji hlavu 7Jak Naruto zareaguje na výhružky lorda Daimya?

 

Když má srdce svoji hlavu 6

Když má srdce svoji hlavu 6Kdo je onen tajemný příchozí? Další kapitola nese název Kočka a myš.

Novinka

Ráno v blátě

Ráno v blátěKratičká pohádka o jednom dni chlapce jménem Theo. Pohádka poukazuje na nedostatek komunikace ve chvílích, v jakých by být měla.

 

Když má srdce svoji hlavu 5

Když má srdce svoji hlavu 5Pátý díl - Noční můra. Rodina Daimyo konečně odjíždí a Sakura je nucena se účastnit rozlučkové společenské události.

Novinka

Stručná a třaskavá historie podle A. J. Crowleyho

Stručná a třaskavá historie podle A. J. Crowleyho(S více než týdenním zpožděním) přijměte pozvání... k oslavě silvestrovské noci. Ve společnosti jistého démona s kupou vzpomínek a lahví mizerného šáňa v ruce.

Novinka

Skvělý a přesný průvodce po Nazaretu ex-archanděla Gabriela, zrádce

Skvělý a přesný průvodce po Nazaretu ex-archanděla Gabriela, zrádce

Přijměte pozvání... tentokrát do hlubokého vesmíru, k nesourodému a přesto nejrozkošnějšímu páru anděla a démona, který kdy spatřil světlo světa.

Povídka napsaná v rámci akce Tajný Santa 2023 na zadání: Usmíváš se, a já se skoro bojím zeptat proč.

 

Když má srdce svoji hlavu 4

Když má srdce svoji hlavu 4Čtvrtý díl - Samozvaný lord. Do Konohy přijíždí vlivný muž. Jedná se o přátelskou návštěvu, či má něco za lubem?

 

Když má srdce svoji hlavu 3

Když má srdce svoji hlavu 3Díl třetí - Bonusová práce bez příplatku. Stmelování týmu sedm pokračuje...

Novinka

Tu je moje miesto

Tu je moje miestoUž ako malé dievča snívala o lietaní. Túžila sa dotknúť mrakov a cítiť sa slobodne. Nikto jej však nerozumel, až kým jej do života neprišiel Noah. Podarí sa mu splniť jej sny?

Ponorte sa do príbehu o nádeji.

 

Když má srdce svoji hlavu 2

Když má srdce svoji hlavu 2Druhý díl - Setkání na druhou.

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!