OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Za svitu luny 8

Za svitu luny 8Destin má hodně těžké ráno a udělá ještě těžší rozhodnutí, od kterého už ho nic nedokáže odradit. Ti dva mají ale jiné plány...

Poslední kapitola

 

Druhá tvář 8

Druhá tvář 8Margaret se vydává na cestu se sirem Fredrikem, který ji donutí, podívat se na některé věci i jiným úhlem pohledu.

Nemožné se stalo skutečností - další kapitola je tu.

 

Za svitu luny 7

Za svitu luny 7Nehodlá o Destina přijít. Vyrazí za ním, ale ten je zase na lovu. Zkouší ho najít, ale místo toho se ona sama stane lovnou zvěří pro smečku vlků...

 

Za svitu luny 6

Za svitu luny 6Znovu se mu ocitla tváří v "tvář", ale tentokrát bylo něco jiné, nedokáže ji zabít...

 

Za svitu luny 5

Za svitu luny 5Noční hrůza ji úplně odrovnala a když potká Destina, prostě se zhroutí.

 

Otázka ceny 2

Otázka ceny 2Doufala, že ho už nikdy neuvidí, ale to s šeredně spletla, protože on jí hodlá dát lekci o tom, co všechno si opravdu jde koupit.

Novinka

Jediná noc

Jediná nocPřistihla milovaného muže s jinou a zbortil se jí celý svět...
Možná to bylo ale to nejlepší, co ji mohlo potkat. To a jediný slušný muž v baru...

Romantická povídka pro pohlazení po srdci.

 

Za svitu luny 4

Za svitu luny 4Najde svou odpověď, ale nejraději by ji zase zapomněla. Ale na to už je přílis pozdě. Aniž by to ona nebo Destin tušili, už jí její noční můra dýchá za krk...

Novinka

Otázka ceny 1

Otázka ceny 1Vsechno v jejím životě se posralo jak nejhůř mohlo. To si aspoň myslela, než na její vystoupení v baru přišel on... A pak šlo do háje už kompletně vše.

 

Dirty 40 - 15. kapitola 2/2

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dirty 40 - 15. kapitola 2/2A onen zlomový okamžik mezi Beccou a Chrisem v podobě očišťujícího rozhovoru má také svůj důsledek, a to velmi zásadní, vše komplikující.
Ať se vám kapitola líbí přeje Sabienna

 

Za svitu luny 3

Za svitu luny 3Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Obzvláště, pokud se snažíte pomoci někomu, kdo o to nestojí... a skrývá krvelačné tajemství.

 

Za svitu luny 2

Za svitu luny 2Samotář k samotáři sedá. Obzvláště když vám přijde otevřít polonahý...

Dokončeno

Za svitu luny 1

Za svitu luny 1Caitlin je samotářka a vyhovuje jí to. Až spolupráce na školním projektu ji donutí ke spolupráci s dalším takovým. Alespoň si to myslela. Čím více je však nucena s ním trávit čas, tím více si všímá, že on je naprosto jiný. Ve všech ohledech. Postupně odkrývá děsivé tajemství, které se snaží skrývat...

 

Volba osudu 18

Volba osudu 18Poslední kapitola. Deril si neodpustí trochu se ještě pobavit na účet svého kámoše.

 

Volba osudu 17

Volba osudu 17Myslel si, že to bude snadný boj. Ta malá nemotorná holka před ním je však něco, s čím se ještě nikdy nesetkal...

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!