OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Druhá tvář 11

Druhá tvář 11Sir Frederik a jeho nový tlumočník si do noty příliš nepadli a Margaret čeká ráno velmi příjemné překvapení. Zároveň se stále více vzdaluje té dámě, kterou byla dříve...

 

Druhá tvář 10

Druhá tvář 10Netradiční záchrana a strach z budoucnosti. Jejich společná cesta se blíží ke konci a ani jednomu z toho není lehko u srdce.

 

Prodaná 6

Prodaná 6Chovat se slušně a vstřícně by pro ni bylo jen výhodné. Obzvláště, pokud se jí zároveň podaří udržet ho v únosné vzdálenosti od sebe... To už se jí tak moc však nepodaří.

 

Prodaná 5

Prodaná 5S notnou dávkou sebezapření musela uznat, že pro tuto chvíli je pro ni nejlepší zůstat kde je. Alespoň než najde způsob, jak bezpečně utéct. Také už trochu začíná rozumět té jejich hatmatilce a dovídá se pár zajímavých věcí o sobě a hlavně o Faridovi, pánu domu.

 

Dirty 40 - 17. kapitola

Dirty 40 - 17. kapitolaRebecca se po poměrně zásadních událostech v Oregonu opět vidí s Peterem, což ale vydrží bez potíží jen krátkou dobu. To je tak, když se člověk propadá stále hlouběji do propasti, kterou si sám pod sebou vykopává.
Užijte si kapitolu přeje Sabienna

 

Prodaná 4

Prodaná 4Teprve ráno se Farid pořádně podíval na překvapení, které ho v ložnici čekalo. Musel uznat, že je to snad nejkrásnější dívka, co kdy viděl, ale také, že s ní budou rozhodně problémy. To u žen neměl rád... Ona mu to večer jen potvrdí.

 

Prodaná 3

Prodaná 3Znovu už se nevzpouzela, příliš se bála, že Hasan svoji výhružku vyplní. Dobrovolně ho následovala a se strachem čekala, kam ji vede. Kdo za ni nabídl nejvíc...

 

Prodaná 2

Prodaná 2Situace se pro ni vyvíjí stále hůř, ona se ale nehodlá vzdát... Jejímu vězniteli s ní dochází trpělivost. Názorně jí ukáže, jaké jsou její možnosti.

Dokončeno

Prodaná 1

Prodaná 1Eleonora se vracela domů, když je přepadli. Jedinou ji nechali naživu a prodali. Vědět, jaký osud ji čeká, raději by asi skončila jako muži jejího otce.
Ona ale rozhodně nepatří k těm, co se jen tak vzdávají a za její hezkou tvářičkou je více odhodlání, než by kdo tušil...

 

Druhá tvář 9

Druhá tvář 9Richard se stále cítí zrazený, ale zároveň se nemůže dočkat, až Margaret konečně zase uvidí. Nemůže potlačit naději, že to přece jen nebylo tak, jak to na první pohled vypadalo.
Odhalení toho, co se stalo, je ale mnohem horší, než si dokázal představit...

 

Nesnesitelný chlap 2/2

Nesnesitelný chlap 2/2Vánoční firemní večírek mezi novými kolegy a úžasný polibek, na který se nezapomíná. Bohužel, protože dotyčný je ten neprotivnější prevít co kdy potkala... Nebo je to jinak?

Novinka

Nesnesitelný chlap 1/2

Nesnesitelný chlap 1/2Vánoční firemní večírek mezi novými kolegy a úžasný polibek, na který se nezapomíná. Bohužel, protože dotyčný je ten neprotivnější prevít co kdy potkala...

 

Otázka ceny 3

Otázka ceny 3Skutečný důvod jejího pobytu v domě ji naštval, ale nemohla si dopřát ten luxus, se rozhodovat podle toho, co chce.
Možná to bude vlastně skvělá příležitost, jak si vydělat potřebnou sumu a zároveň mu dokázat, jak se kolosálně ten prevít plete...
Nebo možná taky ne...

 

Dirty 40 - 16. kapitola

Dirty 40 - 16. kapitolaA ráno poté... V tak trochu jiném světle, pochopitelně...
Ať se kapitola líbí přeje Sabienna

 

Za svitu luny 9

Za svitu luny 9Epilog

Myslel si, že díky Caitlin už nemůže být šťastnější a pak se se soumrakem objevila návštěva...

Protože šťastných konců není nikdy dost.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!